Diferencies ente revisiones de «Turbocompresor»

Contenido eliminado Contenido añadido
Iguo enllaces frañíos a imaxes (0)
m Preferencia
Llinia 18:
Los gases d'escape inciden radialmente na turbina, saliendo axialmente, dempués de vencer gran parte de la so enerxía interna (mecánica + térmica) a la mesma.
 
L'aire entra al compresor axialmente, saliendo radialmente, col efectuefeutu secundariu negativu d'un aumentu de la temperatura más o menos considerable. Esti efectuefeutu compensar en gran midida con un enfriador ([[intercooler]]).
 
Esti aumentu de la presión consigue introducir nel cilindru una mayor cantidá de [[osíxenu]] (masa) que la masa normal que'l cilindru aspiraría a presión atmosférica, llográndose más [[par motor]] en cada carrera útil (carrera d'espansión) y polo tanto más [[Potencia (física)|potencia]] qu'un motor atmosféricu d'igual cilindrada, y con una medría de consumu proporcional al aumentu de masa d'aire nel motor de gasolina. Nos diésel la masa d'aire nun ye proporcional al caudal de combustible, siempres entra aire por demás al ser por inyección el suministru de combustible al cilindru, por ello ye nesti tipu de motores onde s'atopó la so máxima aplicación (motor [[turbodiésel]]).