Diferencies ente revisiones de «Presión sanguínea»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencia
Llinia 44:
* Lliberación de [[aldosterona]]: Esta [[hormona esteroidea]] ye lliberada dende la [[corteza suprarrenal]] en respuesta a la angiotensina II o a altos niveles de [[potasiu]] nel sueru. La aldosterona aguiya nos reñones la retención de [[sodiu]] y l'escreción de potasiu. Por cuenta de que el sodiu ye'l principal [[ion]] que, por [[ósmosis]], determina la cantidá de fluyíu nos vasos sanguíneos, la aldosterona va aumentar la [[retención de fluyíu]], ya indirectamente, la presión arterial.
 
Estos distintos mecanismos nun son necesariamente independientes unos d'otros, como se demuestra pola relación ente'l RAYAS y la lliberación de aldosterona. Anguaño, el sistema RAYAS ye la diana farmacolóxica de los [[Inhibidor de la enzima convertidora de angiotensina|Inhibidores de la enzima convertidora de angiotensina]] y los [[Antagonista d'el receptores de angiotensina II|antagonistes d'el receptores de angiotensina II]]. El sistema de la aldosterona ye afectáu directamente pola [[espironolactona]], un fármacu antagonista de la aldosterona. La retención de fluyíu pue ser tratada con [[diuréticu|diuréticos]]; l'efectuefeutu [[antihipertensivo]] de los diuréticos ye por cuenta del so efectuefeutu sobre'l volume sanguíneo. Xeneralmente, el reflexu barorreceptor nun ye un oxetivu farmacolóxicu na [[hipertensión]], porque si blóquiase los individuos pueden sufrir de [[hipotensión ortostática]] y [[Síncope|desfallecimiento]].
 
== Fisiopatología ==
Llinia 57:
* Darréu dempués de rematar el trabayu
 
Dacuando ye difícil cumplir estos requisitos nel consultoriu médicu; amás, dellos pacientes pónense nerviosos cuando la so presión arterial ye tomada nel consultoriu, causando llectures amontaes (esti fenómenu ye llamáu [[hipertensión de bata blanca]]). Tomar niveles de presión sanguínea nel llar o'l trabayu con un [[Presión sanguínea#Monitoreo nel llar|dispositivu caseru de midida de presión sanguínea]] puede ayudar a determinar el verdaderu rangu de les llectures de la presión arterial d'una persona y evitar llectures falses pol efectuefeutu de la hipertensión de bata blanca. Los exames al llargu plazu pueden ser fechos con un [[MAPA|dispositivu ambulativo pa midir la presión sanguínea]] que toma llectures regulares de la presión arterial cada media hora nel cursu d'un día y una nueche.
 
Aparte del efectuefeutu de la bata blanca, les llectures de la presión arterial fora d'una instalación clínica xeneralmente son llevemente más baxes na mayoría de la xente. Los estudios que reparaben los riesgos de la hipertensión y les ventayes de baxar la presión arterial en pacientes afectaos taben basaos en llectures nun ambiente clínico.
 
La presión arterial qu'entepasa los valores normales ye llamada [[hipertensión arterial]]. En sí mesma ye solamente un problema agudu (ver [[emerxencia hipertensiva]]). Pero por cuenta de los sos efectos indirectos al llargu plazu (y tamién como indicador d'otros problemes) ye una esmolición seria pa los médicu que lu diagnostiquen.