Diferencies ente revisiones de «Ácidu nucleico»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"llínea" +"llinia"
m Preferencia
Llinia 135:
La renaturalización ye un procesu rápidu que consiste nun solu pasu, pa esto tendrá d'esistir un segmentu de doble hélice d'una docena o más borrafes que caltengan xuníes los dos hebras. Cuando'l pH y la temperatura tornen a valores normales, lo que taba desenrrollado volver a enrrollar bonalmente. Pero si los dos hebras tán totalmente separaes, llevar a cabu en dos pasos. Nel primeru, el procesu ye lentu, les hebras d'ADN reconocer al azar y formen un pequenu fragmentu de doble hélice. Nel segundu, el procesu ye más rápidu y les bases que s'atopen non apariaes, apáriense progresivamente pa formar el doble hélice.
 
'''EfectuEfeutu hipocrómico.'''
 
Cuando se dan interacciones próximes del apilamientu de les bases de los ácidos nucleicos, estos producen un amenorgamientu de l'absorción del la lluz UV, en relación cola absorción d'una disolución de nucleótidos llibres de la mesma concentración; la adsorción mengua cuando se forma la doble cadena. A esti fenómenu conózse-y como efectuefeutu hipocrómico.
 
Cuando se desnaturaliza un ácidu nucleico produzse un efectuefeutu contrariu, hai una medría de adsorción, llámase-y hipercrómico.
 
Les molécules d'ADN d'un virus o d'una bacteria en disolución se desnaturalizan nel so puntu de fusión (''t''<sub>m;</sub> ye la temperatura a la que la metá del ADN, les hebras tán separaes). &nbsp;Dependiendo del conteníu de CΞG, ye mayor el puntu de fusión, por cuenta de que son tres puente d'hidróxenu los que se deben romper.<ref>{{cita llibru|apellíos=Nelson, D. & Cox, M. |títulu=Lehninger principios de bioquímica |añu=2009 |editorial=Omega |ubicación=España |páxines=287-288}}</ref>