Diferencies ente revisiones de «Virtual Boy»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Trocando la categoría Wikipedia:Correxir traducción por Wikipedia:Revisar traducción
m Preferencia
Llinia 30:
}}
 
'''Virtual Boy''' foi una [[consola de videoxuegos]], llanzada en [[1995]] por [[Nintendo]], qu'usaba un proyeutor d'estilo gafes p'amosar los xuegos en «verdaderu» [[3D]] (anque [[monocromático]]s), per mediu d'un efectuefeutu estereoscópicu. El preciu de salida foi alredor de 180 dólares.
La consola foi diseñada por [[Gunpei Yokoi]], ceador de la [[Nintendo]] [[Game Boy]], pero nun foi un intentu de reemplazar la Game Boy na llinia de productos Nintendo. Nintendo intentó usar la consola pa tomar ventaya nel recién interés pola [[realidá virtual]] producida por películes como ''[[The Lawnmower Man|El cortador de verde]]'' (1992) y por ciertos xuegos arcade de realidá virtual, como por casu ''[[Virtua Racing]]'' de [[Sega]]. La consola fracasó. Nun llegó a comercializase n'Europa.
Según el públicu, ye una de les peores consoles de la hestoria y el mayor fracasu de Nintendo.
Llinia 36:
== Nintendo y la realidá virtual ==
Nel añu 1995, [[Nintendo]] llanzó un novedosu sistema de xuegu llamáu ''Virtual Boy'' con un procesador de 32 bits. En plenu maduror de la [[Super Nintendo]] y l'inminente apaición de les consoles de 32 bits como [[PlayStation]] y [[Sega Saturn]], la compañía nipona llanzó al mercáu xaponés y en EE. UU., esta consola que nunca llegaría a Europa pola mor del escasu ésitu.
Foi una novedosa máquina semiportátil asemeyada a los cascos de realidá virtual de los salones recreativos nesi entós, gracies a una base doble, asitiábase enriba d'una mesa y el xugador tenía qu'averase a los visores p'apreciar un efectuefeutu tridimensional gracies a que caúna de los sos dos pantalles amosaba un desfase llixeru asina creando un efectuefeutu tridimensional abondo bien llográu, tuvo bien pocos títulos na so llibrería anque gociaben de bona calidá.
La Virtual Boy nun yera precisamente económica. L'altor del visor nun yera regulable, lo que producía dolores de llombu frecuentemente, amás el manual encamentaba faer poses cada ciertu tiempu pa evitar daños na vista y dolores de cabeza, lo qu'asustaba un pocu a los posibles compradores.