Diferencies ente revisiones de «Pelo»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencia
Llinia 150:
* [[Moniletrix]]. Ye un trestornu constituyíu por una variación regular de la espesura del tarmu piloso, dándo-y a pode un aspeutu ''de rosariu'' con enclín a rompese prematuramente nos puntos onde ye más delgáu. Presenta un patrón hereditariu autosómico dominante.
* '''Tricoptilosis'''. Ye una alteración conocida por puntes abiertes» (llamaes coloquialmente «horquetillas»), el pelo vese opacu y esllucíu y esa división torga tantu peñalos como que los peñaos queden nel so sitiu una vegada llograos.
* '''Tricorrexis invaginada'''. Conocida como pelo de bambú. Consiste nunes deformaciones técnicu y cóncavu del tarmu que recuerda al bambú. Pueden asoceder de forma traumática sobre pelos normales o ser conxénita. Podría debese a un efectuefeutu pasaxeru de la queratinización. Esti tipu de pelo característicu del [[síndrome de Netherton]].
* '''Ensortijamiento adquiríu del pelo'''. Tamién conocíu como "Pelo greñu adquiríu" y n'inglés como "Acquired progressive kinking" ye un trestornu de la crecedera del pelo del cueru cabelludo nel que los pelos afectaos nacen dende'l raigañu encrespados y con rotaciones sobre la so exa, el pelo ye bien paecíu en testura y grosez al vellu pubiano pero tien mayor largura qu'este.