Diferencies ente revisiones de «Salvador Allende»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencia
m Preferencia
Llinia 129:
Allende removió a Tohá del Ministeriu del Interior, pero lu colocó inmediatamente na cartera de Defensa, nun actu que sinterpretó como de provocación hacia'l Congresu, aunque llegalmente inobxetable. Entamó d'esta manera l'alianza DC-PN pa oponese al gobiernu de la Unidad Popular, realizando multitudinaries manifestaciones refugando la política del Gobiernu, que daríen pasu a verdaderes batalles ente los manifestantes y grupos de izquierda.
 
Nel aspectu llegal, la DC y la derecha aprobaron una reforma constitucional, que definió les tres árees clave de la economía y colocó torgues al plan estatizador de la Unidad Popular, dexando ensin efectuefeutu les nacionalizaciones efectuaes con anterioridá al filu de la llei. El presidente veta'l proyeutu, y la insistencia de la cámara por aprobalu crea un conflictu llegal que se desarrolla durante tol gobiernu d'Allende.
 
La violencia política espárdese. El [[Movimiento de Izquierda Revolucionaria]] (MIR) intensificó les sos actividaes terroristes, y el PS (Partido Socialista de Chile) elixó como directiva al ala más radical del socialismu, dirixida pol senador [[Carlos Altamirano]]. Los dos grupos desconfiaben de la vía pacífica d'Allende y seguíen las enseñances del [[Ernesto Guevara|Che Guevara]] sobre la llucha subversiva.