Diferencies ente revisiones de «Arancel»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Trocando la categoría Wikipedia:Correxir traducción por Wikipedia:Revisar traducción
m Preferencia
Llinia 15:
== Efectos del arancel ==
Los efectos fundamentales que provoca un arancel a la importación, na economía d'un país son los siguientes:
* L'efectuefeutu fiscal supon una medría de la recaldación del Estáu y nos productos con demandes inelásticas (demanda de productos indispensables), mayor va ser la recaldación fiscal, exemplu d'ello son los aranceles a la importación de la gasolina. Los recursos que se xeneren per esta vía cada vez tienen una menor importancia relativa, dientro de los ingresos del Estáu de los países industrializaos, ente que tienen una mayor importancia cuantitativa nos ingresos de los países en vía de desenvolvimientu.
* Amenorgamientu de les importaciones, del consumu de los productos sometíos al arancel y meyora de la posición de la balanza comercial de los países.
* Aumentu del preciu de los productos oxeto d'arancel nel mercáu nacional, ye por tanto negativu pal consumidor. Amás d'impulsar al país utilizar recursos ineficientemente sacrificando la producción y especialización nos bienes onde esisten ventayes comparatives.
Llinia 27:
==Aranceles de represalia Determinaes postures tán d'alcuerdu en qu'un mundu de [[llibre comerciu]] ye la meyor solución al comerciu internacional, sicasí indiquen que nel estáu actual de la economía, ente qu'haya países que llinden les importaciones o discriminen los productos estranxeros, nun esiste otru remediu qu'emplegar el mesmu xuegu pa defendese. va tase acordies con el llibre comerciu mientres s'empleguen les mesmes condiciones en tolos países.
 
Esti argumentu nun ta bien encontáu, cuando un país alza los sos aranceles, tien un efectuefeutu similar a que s'alzaren los sos costos de tresporte. Atoparíase un símil pal fechu de que si un país decidiera frenar el so comerciu minando los sos puertos, los demás nun tendríen de tomar la mesma decisión; d'igual forma si un país decide amenorgar la so actividá económica imponiendo aranceles sobre les sos importaciones, nun sería sensatu que los demás siguieren esi mesmu comportamientu. Los estudios históricos amuesen que los aranceles de represalia suelen llevar a otros países a alzar entá más los suyos y que rares vegaes constitúin una arma de negociación eficaz pal amenorgamientu multillateral de los aranceles.
 
== [[Barreres non arancelaries|Protección non arancelaria]] ==