Diferencies ente revisiones de «Cola acuminata»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Orotografía habitual na wiki
m Preferencia
Llinia 34:
 
== Acción Farmacolóxica ==
Estimulante del [[sistema nerviosu central]] (comparable al [[café]] o [[té]] pero d'efectuefeutu más nidiu), combate la [[astenia]] y tien efectuefeutu [[cardiotónico]], [[dixestivu]], [[lipólisis|lipolítico]] y [[diuréticu]].
 
== Efectos Secundarios ==
Escitación, un pocu de [[velea]] y n'ocasiones [[taquicardia]]. Puede provocar sobreexcitación en dosis bien altes (sobredosis) siguida de leve [[depresión]].
 
La nuez de cola llibera de forma lenta la cafeína, polo que presenta un efectuefeutu estimulante más nidiu que'l café y allarga el tiempu d'eliminación de la cafeína, lo que potencia l'efectuefeutu escitante de les bébores refrescantes nes que van acomuñada a otres sustances con [[xantina|bases xánticas]]. Han d'evitase les asociaciones bien concentraes con [[café]], dalgunos [[té]], [[mate (fervinchu)|mate]] en persones con defectos cardiovasculares o de temperamentu nerviosu. Sicasí, nun hai estudios detallaos d'efectos secundarios graves en dosis relativamente baxes y dalgunos encamienten una ingesta diaria menor a 10 gramos del frutu (nuez).
 
== Taxonomía ==