Diferencies ente revisiones de «Cascu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencia
m Preferencies llingüistíques
Llinia 15:
Los cascos estrémense enforma en diseñu según los propósitos a que se destinen. Por casu, un cascu de ciclista sería riquíu principalmente pa protexer contra fuerces d'impactu, comúnmente al frente y a los llaos de la cabeza. Un cascu diseñáu pa la esguilada, sicasí, tien de protexer contra los oxetos (p.ej., les roques pequenes y equipu que xube) que cayan dende enriba, pero tendría una necesidá amenorgada de protexer contra impactos a los llaos de la cabeza. Poro, tienen poca semeyanza'l destináu a los ciclistes y a los que practiquen motociclismu.
 
Les esmoliciones práctiquespráutiques tamién dicten el diseñu del cascu. Un cascu pal que monta en bicicleta sería preferiblemente aerodinámicu na forma y probablemente bien ventilado, ente que un cascu d'esguilada sería llixeru y con un mínimu de bultu p'amenorgar cualquier efeutu perxudicial sobre la técnica del esguilador.
 
Los pilotos d'autos y motociclistes usen cascos que cubren tola cabeza ya inclúin estreches [[visera|viseres]] tresparentes.