Diferencies ente revisiones de «Pistola»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüistíques
Llinia 89:
La mayoría de los cartuchos de pequenu calibre diseñaos por Browning a principios de sieglu siguen n'usu para pequenes pistoles de defensa personal, principalmente'l 9 Curtiu y el 0.32 ACP.
 
Inda s'empleguen distintos tipos de cartuchos cubique 5,5 mm (.22) nes competencies de [[tiru deportivu]] y nes práctiquespráutiques de tiru, pol so bajísima potencia y gran control de disparu. Casi naide usense pa la defensa personal por cuenta del so baxu poder de parada a pesar de ser igualmente mortíferu, sacantes delles esceiciones pol so fácil disposición tanto de l'arma como del cartuchu, y delles vegaes por fuerces especiales por cuenta de la facilidá de despintar armes pequenes y el poco ruiu del disparu.
 
N'[[Estaos Xuníos]] son bien utilizaos cartuchos de gruesu calibre y gran potencia, dalgunos más fayadizos para la caza mayor con pistola que para la defensa personal, pola mor del retrocesu. Esisten dellos modelos de cartuchos Magnum para revólveres (.357 Magnum y .44 Magnum), y otros para semiautomáticas (.45 y .50 AE).