Diferencies ente revisiones de «Pelo»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencia
m Preferencies llingüistíques
Llinia 218:
Les peluques rubies yeren en Roma bien apreciaes y veníen de [[Germania]] y de los países septentrionales de la Europa. Dizse que l'arte de tiñir el pelo foi inventáu por [[Medea]]. Los [[godos]] y otros pueblos septentrionales tuvieron en gran apreciu una bona melota y poníen enforma curiáu en caltenela. Ente les muyeres yera una señal de [[virxinidá]], polo que les doncelles llevaben la cabeza desnuda y el pelo ondeante, al pasu que les casaes llevaben la cabeza cubierta.
 
Los antiguos galos calteníen los pelos como una señal distintiva d'honor y de llibertá, por que la so razón [[Julio César|César]] mandó cortá-ylos depués d'apodera-yos. Los esclavos traíen la cabeza rapada. Los eclesiásticos y aquellos qu'abandonaben el mundu faíense cortar el pelo y ufiertaben a Dios la so melota pa dar una prueba de la so esclavitú espiritual y manifestar qu'arrenunciaben a tolos honores mundanos prometiendo una absoluta suxeción a Dios y a los sos superiores. L'ablaya Fleuri diz que nun principiu les relixoses d'Exiptu y [[Siria]] faíense cortar los pelos pola llimpieza, al pasu que n'otres partes caltener, siendo delles nesti particular les práctiquespráutiques de l'antigüedá.
 
N'otru tiempu xurar pola melota, lo mesmo qu'agora pol honor y el cortala a dalgún yera un despreciu y [[ignominia]]. Los cómplices nuna [[conxuración]] taben condergaos a cortase mutuamente los sos pelos.