Diferencies ente revisiones de «Mimesis»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencia
m Preferencies llingüistíques
Llinia 27:
Esisten tres tipo d'enfoques ante la mimesis: estudiar el percorríu de les imáxenes, los testos y les persones ente distintes esferes d'actividá ([[meme]]); emprestar atención a la relación complexa que s'establez ente la copia y el modelu; o investigar los modelos de la interpretación, la escenografía y la representación.
 
Les relaciones ente orixinal y copia, les semeyances y diferencies ente les práctiquespráutiques de reproductividad contribúin a captar la incidencia de los términos qu'emplegamos pa definir les [[cultura]]s, les [[sociedá]]es o dalgunu de los sos aspeutos.
 
Anque la creatividá social paez esplicase namá por mimesis, los trabayos de Jean-Noël Darde y Annie Gentès revelen el llugar qu'ocupen anguaño los reflexos na estructuración de la llinia que siguen les informaciones y l'imposibilidá de pensar nestes informaciones en términos de contratu de comunicación o de perspectives. Precisamos la representación pa materializar les nueses práctiquespráutiques, inclusive les intelectuales. Les posibilidaes creatives o represives de la mimesis nun dependen obligatoriamente de la intención discursiva de los actores. Christoph Wulf sorraya esti fechu sofitándose nos rituales y ceremonies de lo social. El trabayu de les muyeres na publicidá (Simone Davis) o los públicos de los museos (Roger Silverstone) nun se ven y, sicasí, son fundamentales pa entender la forma en que pueden llegar a actuar; esta actuación puede ser múltiple pero respuende a mires definíes per parte d'el organizadores, los museos o los medios de comunicación.
 
Autores modernos qu'escribieron sobre la tema son, ente otros, [[Erich Auerbach]], [[Merlin Donald]], [[Paul Ricoeur]] y [[René Girard]].