Diferencies ente revisiones de «Movimientu polos derechos civiles n'Estaos Xuníos»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo plurales
m Preferencies llingüistíques
Llinia 76:
Les cámares de televisión espublizaron por tola nación les escenes de los remexos d'agua de los mangones de bomberos cutiendo a neños y llanzándolos pel aire y de los perros qu'atacaben a escolares indefensos. Mientres el mundu espantar coles imáxenes, el 5 de mayu ante una nueva manifestación, los policías y bomberos desobedecieron la orde de Connor de volver llanzar perros y agua contra los manifestantes y a cencielles dexar pasar.<ref>Schloredt, V. & P. Brown 1973Op.cit. p.p. 46-47</ref>
 
L'ampliu espardimientu del ultraxe públicu en Birmingham, forzó a l'alministración Kennedy a intervenir con mayor decisión nes negociaciones ente la comunidá d'empresarios blancos y el SCLC. El 10 de mayu, les partes engarraes anunciaron un alcuerdu pa terminar cola segregación nos restoranes y otres instalaciones del centru de la ciudá, crear un comité pa esaniciar práctiquespráutiques d'empléu discriminatories, lliberar a manifestantes encarcelaos y establecer mecanismos permanentes de comunicación ente los líderes negros y blancos.
 
Non toos na comunidá negra aprobaron l'alcuerdu: Fred Shuttlesworth yera particularmente críticu, pos yera bien escépticu sobre la bona fe de la estructura de poder de Birmingham, pola so esperiencia en tratar d'ellos.