Diferencies ente revisiones de «Medios sociales»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo plurales
m Preferencies llingüistíques
Llinia 43:
Sicasí anque los medios sociales pueden ser percibíos como un llugar llibre de les regulaciones y lleis de responsabilidá social que rixe a los medios industriales, la evaluación pública, la reputación de los actores y la so valoración pública, puede trate amenaciaos pol creciente fenómenu de la intelixencia colectiva y del activismu de los usuarios d'Internet, que se tán convirtiendo n'unu de los meyores mecanismos de autorregulación de la calidá del conteníu, Wikipedia ye un exemplu estraordinariu d'esto.
 
Dellos medios, como medios comuñales por casu, crearon un interesante híbridu ente estos dos conceutos. Anque propiedá d'esos medios ye comuñal y social, dellos emisores de radios, canales de televisión social y periódicos de los ciudadanos, tán dirixíos por verdaderos profesionales de la comunicación, capaces de sacar ventaya del entusiasmu y la participación d'el ceadores o comunicadores aficionaos. Utilicen los marcos de trabayu y les práctiquespráutiques mas depurada, tantu de los medios industriales como los medios sociales pa producir nuevos fenómenos de comunicación como'l periódicu en llinia, d'orixe coreanu [[ohmyNews]].
 
Nel llibru [[La riqueza de les redes|''La riqueza de les redes:'' ''Cómo la producción social tresforma los mercaos y la llibertá'']], publicáu en 2006 por [[Yochai Benkler]], analícense munches d'estes distinciones y les sos implicaciones en términos de ''economía política'' y la llibertá. Sicasí, Benkler, al igual que munchos otros académicos, utiliza'l neoloxismu ''network economy'' o ''economía de rede'' pa describir les variables económiques, sociales, tecnolóxiques y les característiques de lo que llegó a conocer como ''los medios sociales de comunicación''.