Abrir el menú principal

Cambios

m
Preferencies llingüistíques
==== Métodos oscilométricos ====
 
Los métodos oscillométricos dacuando son usaos en midíes al llargu plazu y dacuando na prácticapráutica xeneral. L'equipu ye funcionalmente similar al del métodu auscultatorio, pero, en cuenta de usar l'estetoscopiu y l'oyíu del espertu, tien nel interior un [[sensor de presión]] electrónicu ([[transductor]]) pa detectar el fluxu de sangre. Na prácticapráutica, el sensor de presión ye un dispositivu electrónicu cubicáu con una llectura numbérica de la presión sanguínea. A diferencia del intrínsecamente esactu manómetru del mercuriu, pa caltener la exactitú, la calibración tien de ser chequeada dacuando. Na mayoría de los casos el brazalete ye infláu y desinfláu por una bomba y una válvula operaes eléctricamente, que pueden afaese na muñeca (alzada al altor del corazón), anque se prefiera la parte cimera del brazu. Estos preseos varien llargamente n'exactitú, y tienen de ser chequeados n'intervalos específicos y recalibrados si fuera necesariu.
 
La midida oscilométrica rique menos habilidá que la técnica auscultatoria, y puede ser conveniente pa usu del personal inexperimentado y pa la supervisión automatizada del paciente nel so llar.
El monitores oscilométricos pueden producir llectures inesactes en pacientes con problemes nel [[corazón]] y la [[circulación sanguínea|circulación]], esto inclúi [[Arteriosclerosis|esclerosis arterial]], [[arritmia]], [[preeclampsia]], [[pulsu alternante]], y [[pulsu paradóxico]].
 
Na prácticapráutica, los distintos métodos nun dan resultancies idéntiques; un algoritmu y los coeficientes esperimentales llograos son usaos p'afaer les resultancies oscilométricos pa dar llectures que sían similares, tantu como sía posible, coles resultancies de l'auscultación.<ref>https://web.archive.org/web/20060823092111/http://www.braun.com/medical/bloodpressure/downloads/measurement.DownloadPara.0001.File0.tmp.pdf</ref> Dellos equipos usen l'analís asistíu por ordenador de la forma d'onda de la presión arterial instantánea pa determinar los puntos sistólicos, medios, y diastólicos. Cuidao que munchos dispositivos oscilométricos nun se validaron, tien de tenese precuru cuidao que la mayoría nun son afechos n'instalaciones clíniques y cuidos intensivos.
 
=== Midida invasiva ===