Diferencies ente revisiones de «Gran Premiu de Mónacu»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Resultancies +Resultaos)
m Preferencies llingüistíques
Llinia 42:
El ''Gran Premiu de Mónaco'' nació casi por accidente. Foi una escurre rescamplu de [[Antony Noghès]] cuando, n'ochobre de 1925, los miembros de la [[Asociación Internacional d'Automóviles Clubes Reconocíu]]s, l'órganu de gobiernu de la Federación Internacional, manifestaron ciertes reticencies a l'almisión como miembru de plenu derechu del [[Automóvil Club de Mónaco]].
 
Una de les condiciones esixíes, la organización d'una gran manifestación automovilística, nun se cumplía, yá que los sos miembros entendíen qu'el Rally de Montecarlo nun yera una prueba monegasca sinón europea. [[Antony Noghès|Noghès]] decidió entamar una competición que dexara satisfaer los requisitos esixíos pola Asociación. Pa concretala, concibió'l trazáu del posible circuitu (prácticamentepráuticamente invariado na so esencia dende entós) y solicitó l'ayuda de [[Louis Chiron]], unu de los meyores pilotos del momentu, que nun cesó d'emponderar el trazáu propuestu. El 14 d'abril de 1929, con Rudolf Caracciola y la so Mercedes como favoritos, diose la salida al primera Gran Premiu de Mónaco. La victoria foi para [[William Grover]], qu'acababa de recibir el más potente Bugatti 35 de la parrilla, con un motor d'ocho cilindros en llinia y 2,2 llitros. Al añu siguiente, la prueba repitióse y los pilotos comprobaron de forma clara les dificultaes y la durez del trazáu, solu seis de los 17 que salieron llegaron a la meta.
 
Los grandes premios asocediéronse, y el prestíu nun fixo sinón dir n'aumentu gracies a duelos que pasaron a la posteridá, como'l Varzi y Nuvolari en 1934, y sobremanera pola durez d'esti circuitu, apináu de trampes que cacen a los pilotos al más mínimu erru. Los accidentes múltiples son prácticamentepráuticamente una constante nesti trazáu, el primeru d'ellos en 1936, cuando, na segunda vuelta y a la entrada al puertu, topetaron por un llurdiu d'aceite Chiron, Rosmeyer, Farina y Von Brauchist. En 1950, el primer campeonatu del mundu, vio como Fangio consagrábase ganador del Gran Premiu de Mónaco, consiguiendo una impresionante fazaña. Acabó con una vuelta de ventaya sobre'l segundu, Ascari, dos sobre Chiron, trés sobre [[Raymond Sommer]], y cinco sobre'l príncipe Bira. Ello ye que Fangio beneficiar de dir en cabeza y poder superar en solitariu'l viraje del Bureau de Tabac, onde nueve coches quedaron destruyíos: una fola inesperada anubriera la pista. Precisamente, el puertu ye una característica especial d'esti circuitu. Este ye l'únicu gran premiu nel qu'un coche, el d'Alberto Ascari, cayó a l'agua (mientres la edición de 1955). Un accidente similar tuvo a puntu de repitise en 1957, cuando los Ferrari de Hartwort y Collins quedaron prácticamentepráuticamente colgando nel muelle.<ref name="test">[http://cochescompeticion.com/el-gran-premiu-de-mnaco-hestoria-primer-parte/ Vealo en Coches de Competición.com], Hestoria del Gran premiu de Mónaco (I) Parte.</ref> En 1967, [[Lorenzo Bandini]] sufrió un grave accidente, perdiendo la vida trés díes depués.
 
El mayor trunfador nel Gran Premiu de Mónaco foi [[Ayrton Senna]], quien conquistó seis victories, siguíu de [[Graham Hill]] y [[Michael Schumacher]] con cinco y [[Alain Prost]] con cuatro. El franceses Jean Pierre Beltoise y Oliver Panis consiguieron la so única victoria en Fórmula 1 en Mónaco, en dambos casos so agua.