Diferencies ente revisiones de «Afrika Korps»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Trocando la categoría Wikipedia:Correxir traducción por Wikipedia:Revisar traducción
m Preferencies llingüistíques
Llinia 40:
== Escenariu bélicu: África ==
[[Archivu:Rommel with his aides.jpg|thumb|200px|[[Erwin Rommel]], comandante del ''Deutsches Afrikakorps'' nel Norte d'África.]]
El norte d'África ufiertaba una zona de combate inmensa, pos el desiertu de [[Llibia]] estender a lo llargo de miles de kilómetros de sable hasta [[Exiptu]], ensin prácticamentepráuticamente torgues. Esti casi ilimitáu escenariu dexaba a les fuerces mecanizadas poner en práctica de la forma más pura posible'l combate por aciu maniobres operacionales de gran movilidá, lliberaos de llombes, poblaciones o puntos nos qu'establecer un fuerte bloquéu. Esti arte de la guerra precisamente yera la mayor de les habilidaes de la [[Wehrmacht]].
 
La franxa de mar que dixebraba [[África]] de [[Italia]] yera curtia pero nun taba exenta de grandes peligros, tantu per aire como per agua, gracies a una efectiva fuerza aeronaval permanente nel [[Mar Mediterraneu|Mediterraneu]] que los británicos nun dexaben d'alimentar pa evitar la espansión del [[Potencies de la Exa na Segunda Guerra Mundial|Exa]] en [[África]]. A esti peligru había qu'añedir la presencia colonial de los británicos en [[Malta]].
Llinia 62:
{{AP|Primer Batalla d'El Alamein|Segunda Batalla d'El Alamein}}
[[Imaxe:Alamein2.jpg|300px|thumb|Campusantu militar n'El Alamein.]]
[[El Alamein]] ye una ciudá que falta 106 [[kilómetru|km]] de [[Alexandría]] y del Delta del [[Nilo]], oxetivu de les fuerces xermanu-italianes. Sicasí, la puesta en marcha de la [[Fall Blau|Operación Azul]] na [[URSS]] provocó que'l centru d'atención abandonara África, y collo los suministros alemanes. Asina, l'exércitu de Rommel empezó a sufrir enormes problemes de suministru. Amás, el [[16 de xunu]] un convói angloestauxunidense llegó a [[Malta]] y punxo fin a los ataques aéreos alemanes sobre la isla. A finales de mes, los aliaos empezaron dende la islla una ofensiva contra los convóis de suministru de la Exa que se dirixíen al norte d'África, dexando a les tropes de Rommel prácticamentepráuticamente abandonaes, ensin suministros nin gasolina. Les tropes de Rommel llograron caltener les sos posiciones y el [[10 de xunetu]] empecipiaron una serie de pequeños contraataques. Auchinleck reorganizó a les sos tropes, agora muncho más numberoses y prácticamentepráuticamente con ilimitaos recursos, en redol a El Alamein, planiando l'ataque contra'l yá maltrecho Afrika Korps, exhausto y bien debilitáu de tantu combatir ensin fuelgu.
 
El [[1 de xunetu]], Rommel, sabedor de qu'en poco tiempu un gran contingente de tropes estauxunidenses llegaría a Exiptu como refuerzu de les tropes britániques, aprovechó la última oportunidá que tenía nes sos manos pa vencer a los británicos y atacó n'El Alamein na [[Primer Batalla d'El Alamein]]. Sicasí, nun llogró refugar a los británicos y l'ofensiva quedó enllancada'l [[27 de xunetu]].