Diferencies ente revisiones de «Guerres púniques»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüistíques
Llinia 60:
=== Batalla de la Sierra ===
{{AP|Batalla de la Sierra}}
Mathô permaneció na ciudá de Túnez, mientres Spendios, Autarito y l'africanu [[Artu l'Africanu|Artu]] movilizaben un exércitu de cincuenta mil homes pa enfrentase a Amílcar ([[239 a. C.|239 a. C.]]), prácticamentepráuticamente na so totalidá africanos. Hostigándoles en campu abierto y erosionando el so exércitu con acciones puntuales de gran habilidá, Amílcar conducir escontra'l [[escobiu]] conocíu como la Sierra. Los rebeldes, que buscaben siempres alloñar del llanu y ocupar les llombes y montes, cayeren na so propia trampa.
 
Dempués de asediar mientres díes la boca del escobiu, bloquiando'l restu de salíes per mediu de [[foso]]s y [[trinchera|trincheres]], los mercenarios amenaciaron a los sos xefes, viendo que los refuerzos de Túnez nun llegaben y la fame yera cada vez más acuciosa.
 
Los líderes rebalbos apautaron entós con Amílcar, apurriéndose los [[Oficial (fuerces armaes)|oficial]]es más importantes. Ente éstos atopábense Autarito, Artu y Spendios. Creyendo ser traicionaos, los soldaos atacaron entós, y fueron masacrados pol exércitu de Amílcar. Dizse que morrieron más de cuarenta mil (prácticamentepráuticamente la totalidá del exércitu rebalbu).
 
=== El sitiu de Túnez ===