Diferencies ente revisiones de «Pandu central siberiana»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Trocando la categoría Wikipedia:Correxir traducción por Wikipedia:Revisar traducción
m Preferencies llingüistíques
Llinia 3:
La '''pandu central siberiana''' o '''pandu de Siberia central''' ({{lang-ru|Среднесиби́рское плоского́рье}}) ye una rexón xeográfica de [[Siberia]] que consiste nun conxuntu de pandos pocu elevaes que s'atopa ente los grandes ríos [[Yeniséi]] y [[Río L.lena|L.lena]].
 
Tien una estensión de más de 3.500.000 km², siendo la parte más elevada de la mesma la [[pandu de Putorana]] que llega hasta los 1.700 m. Ye una rexón con un clima contrariu, continental y fríu, con zones remotes habitaes y, anque dotada d'una considerable riqueza mineral, como gran parte de Siberia, caltúvose prácticamentepráuticamente deshabitada hasta agora.
 
La mayor parte del territoriu ta cubiertu por montes de [[conífera|coníferes]]. El ríu más importante del pandu ye'l [[Tunguska Inferior]]. El clima ye de tipu [[Clima continental|continental]], con branos curtios y templaos y llargos iviernos bien fríos.
Llinia 54:
 
== Economía ==
A pesar de los recursos que contien, el pandu ta prácticamentepráuticamente despoblada por causa del so clima y l'estrema alloñanza de los principales centros de población.
 
{{Tradubot|Meseta central siberiana}}