Diferencies ente revisiones de «Gurú Nanak Dev Ji»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüistíques
Llinia 64:
Narren los llibros que traten sobre él, que mientres una de les sos [[aventura|aventures]], Nanak llegó a Eminabad, un pueblu onde tenía de pasar la nueche. Nel pueblu moraben dos homes, siendo unu [[comerciante]] d'oficiu y bien ricu y l'otru, un [[llabrador]] bien probe. Nanak decidió pasar la nueche na casa del llabrador porque esfrutaba de la so comida simple y encantadora. Tanto s'ablucó Gurú Nanak del recibimientu y del ciñu del llabrador que decidió quedase un par de díes más.
 
L'home ricu quería enseñar el so potencial [[economía|económicu]] y decidió convidar a tol pueblu pa una cena. Nanak tamién taba convidáu, pero negar a dir. L'home ricu preguntó-y: "Oh, Nanak, ¿Por qué nun deseyes venir a la mio cena? ¿Nun soi yo igual qu'un granxeru probe? Entós Nanak foi, prácticamentepráuticamente obligáu poles circunstancies, a dir a la cena, pero llevó consigo un cachu de comida de la casa del llabrador probe.
 
Primero que daquién empezara a comer, Nanak llevantóse y actuó d'una manera que llamó l'atención a tol mundu: nuna mano tomó un cachu de la comida del llabrador probe y na otra mano un cachu de la comida del home ricu. De sópitu apertó los dos cachos de comida y viose que de la comida del probe salíen gotes de [[lleche]] y de la comida del ricu salíen gotes de [[sangre]].
Llinia 77:
 
=== Igualdá ente los humanos ===
Cuando en prácticamentepráuticamente tol mundu esistía como daqué normal la [[esclavitú]] y la [[discriminación]] (yá fuera machista, racial o ente castes), Gurú Nanak pedricó en contra d'elles con frases como les siguientes:
# «Mirái a la fraternidá de tola humanidá como l'orde más altu designáu polos yoguis; conquistái vuesa mente y conquistái el mundu».
# «Una mesma conocencia ente tolos seres creaos».