Diferencies ente revisiones de «Valentiniano I»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Trocando la categoría Wikipedia:Correxir traducción por Wikipedia:Revisar traducción
m Preferencies llingüistíques
Llinia 23:
En términos xenerales la so alministración paez ser honesta y eficaz. Yera duru y meticuloso en materia d'impuestos, qu'invertía na defensa y meyora de los sos dominios, ensin demasiaos luxos nin espilfarros. Pasó de ser un soldáu analfabetu a fundar escueles en [[Roma]], ya inclusive apurrió atención médica a los probes de la ciudá, designando un médicu per caúnu de los catorce distritos nos que s'estremaba la ciudá.
 
En materia relixoso considerábase [[cristianu]] ortodoxu, pero dexó la llibertá total en materia relixoso ente los sos súbditos. Fixo frente a los abusos (tanto civiles como eclesiásticos) cometíos pol [[cleru]], cada vez más ricu ya influyente. El so temperamentu yera'l mayor defectu que tenía, pos yera medrosu y amosóse descomanadamente duru nel castigu de persones acusaes de bruxería, aldovinación o de practicarprauticar maxa.
 
De la so primer esposa, [[Marina Severa]], tuvo a Flavio [[Graciano'l Mozu|Graciano]] ''el Mozu'', que aportaría a emperador, y de la so segunda muyer, [[Justina (emperatriz)|Justina]] (la vilba de [[Magnencio]]) tuvo, ente otros a Flavio Valentiniano, que reinaría col nome de [[Valentiniano II]] y a [[Gala (emperatriz)|Gala]], que casó en [[387]] con Teodosio.