Diferencies ente revisiones de «Robert Louis Stevenson»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencia
m Preferencies llingüistíques
Llinia 28:
Nos años de la so adolescencia Robert acompañó al so padre nos sos frecuentes viaxes, lo qu'inspiró dalgunes de les sos obres.
 
Ingresó na [[Universidá de Edimburgu]] como estudiante d'[[Inxeniería naval|Inxeniería Náutica]]. Sicasí, la eleición de la carrera foi más pola influencia del so padre, que yera inxenieru, que por gustu propiu. Esto llevó-y al abandonu de la inxeniería en pos del estudiu de derechu. En [[1875]] empezó a practicarprauticar la [[abogacía]]. Tampoco tuvo una carrera brillosa nesti campu, yá que'l so interés concentrar nel estudiu de la llingua.
 
Aína apaecieron nél los primeros síntomes de la [[tuberculosis]] y empecipió una serie de viaxes pol continente. En [[1876]], a los ventiséis años, en [[Grez (Oise)|Grez]] ([[Francia]]), conoció a [[Fanny Osbourne]], una norteamericana que taba dixebrada. Stevenson y Fanny namoráronse. Él publicó'l so primer llibru en 1878. Ella partió a California, pa tramitar el so divorciu, y Stevenson siguir, un añu dempués. Casóse con Fanny en 1880, a los trenta años. La pareya vivió un tiempu en Calistoga, nel [[Alloñáu Oeste]]. Escribió hestories de viaxes, aventures y romance. La so obra ye bien versátil: [[ficción]] y [[ensayu]], ente otres.