Diferencies ente revisiones de «Aduana»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Etiqueta: edición de fonte 2017
m Preferencies llingüistíques
Llinia 21:
Los derechos d'aduana exécense sobre los productos estranxeros qu'entren al país, sobre los que salen del país, o sobre los que proceden del esterior y pasen interinamente los puertos nacionales a manera de [[re exportación]]. Cola cuenta de protexer la producción nacional por aciu l'encarecimientu al traviés d'estos impuestos de les mercancíes estranxeres. Con ello favorezse al productu nacional ponga frenu al estranxeru, cuidao que parte en condiciones más ventaxoses a la d'ufiertar un preciu más competitivu nel [[mercáu]] internu. Esta protección, llevada al estremu, ye conocida como [[proteccionismu]].
 
Anguaño na aduana non yá apuértese y esixe el pagu de los aranceles, sinón tamién les restricciones y regulaciones non arancelaries, que aplíquense en casos de prácticapráutica deslleal de Comerciu Esterior (discriminación de precios, subvenciones, ente otros), según tamién el [[IVA|impuestos indirectos sobre'l consumu (valor añedíu)]] o [[Impuestos especiales|sobre consumos específicos (accisas)]].
 
Pa la recueya de los impuestos y la asignación de regulaciones y normatives a cumplir la mercancía o los bienes tienen de ser clasificaos, ye dicir asigna-yos un códigu numbéricu que puede dir dende los 6 díxitos hasta los 12 dependiendo precisamente del sistema de designación y clasificación de mercancía usáu, el más usáu ye'l HS (Harmonized System), usáu pola mayoría de los países afiliaos a la OMA, estos códigos se engloban nun documentu llamáu "Tarifa" que ye un llistáu xeneral de los códigos y ye por aciu una metodoloxía basada en riegles establecíes xenerales y particulares, según Notes de Sección, Capítulu, sub capítulu y esplicatives que se realiza la asignación del códigu o clasificación de la mercancía.