Diferencies ente revisiones de «Mesa»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Orotografía habitual na wiki
m Preferencies llingüistíques
Llinia 29:
* '''Mesa auxiliar.''' Mesa de pequenes dimensiones que s'utiliza pa posar oxetos de forma temporal o en casu de necesidá. Sirve de sofitu a les meses principales. #Asitiar nos pasiellos, esquines o al pie de los sillones. N'ocasiones, preséntense xuegos de meses auxiliares de distintos tamaños que se guarden una debaxo de la otra y espléguense si les circunstancies #riquir.
* '''Mesa de xuegu.''' Mesa con tapete que s'utiliza pa xugar a les cartes. Tien caxones nos que se guarden les baraxes, fiches y material p'apuntar. N'ocasiones, presenta ceniceros enllastraos. Como se-yos da un usu esporádicu, xeneralmente, son plegables.
* '''Mesa de billar.''' Mesa especialmente afecha pa la prácticapráutica d'esi xuegu, cubierta por un tapete y con amortiguadores. Tamién suel tener una serie de pistes en metal nel so interior pa conducir les boles de billar dende los furacos o troneres hasta l'estante.
* '''Mesa de despachu''' o [[Escritoriu|escritoriu.]] Mesa amplia y de bona calidá utilizada pa los llabores de despachu. Tien caxón o caxones tan solo por unu de los llaos.
* '''Mesina de lluz''', '''mesilla''' o '''velador.''' Mesa de pequeñu tamañu que s'asitia al llau de la cama. Dacuando sirve de soporte pa una llámpara.