Diferencies ente revisiones de «Tercer edá»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüistíques
m Preferencies llingüistíques
Llinia 196:
Nes últimes décades, la salú dexó de ser considerada como ausencia d'enfermedá y redefinióse a bienestar personal y social, lo cual implica da-y mayor importancia a la educación sexual en víes de promoción d'una meyor calidá de vida personal y social.
De la mesma manera, falar d'actividá sexual alloñada del conceutu de peligru, amosándose como un constructo más positivu qu'inclúi términos como valor de la vida, prestar, etc.
Sicasí, la evolución namái se dio nel campu de la teoría y non nel de la prácticapráutica, cuidao que nes instituciones de salú pública entá se caltienen al marxe de la vida sexual de les persones qu'atienden.
 
==== Modelu Moral ====
Llinia 220:
Esti modelu tien el so orixe n'el pensadores que pretendieron faer una síntesis de [[Freud]] y [[Marx]]. Apaeció per primer vegada col movimientu xuvenil SEX-POL (sexualidá y política) creáu en Viena creáu pelos años 30 y con Reich como'l so líder ideolóxicu. Los partidarios de dichu movimientu víen la revolución sexual como una condición necesaria pa la revolución social.
* Marcu teóricu El
so fundamentación teórica basar nos escritos freudo-marxistes de [[Wilhelm Reich]], quien buscaba construyir una síntesis de los postulaos de Freud y Marx p'asina proponer una teoría y prácticapráutica que se base en lliberar a les persones de la opresión del capitalismu y la moral sexual represiva. De la mesma forma, suxuríase la idea de la necesidá de tener relaciones sexuales satisfactories por cuenta de que el orgasmu yera consideráu como necesariu pa la salú de les persones.
* Oxetivos
Considerábase que la información alrodiu de sexualidá brindada na escuela yera insuficiente. Por ello, propúnxose oxetivos amplios y complexos basaos na concepción de la educación sexual como una forma de concientizar alrodiu de la esplotación y [[represión sexual]]. Amás, propúnxose l'accesu llibre a los [[anticonceutivos]], el derechu al albuertu, creación de llugares onde les persones pudieren tener relaciones sexuales llibres, etc.