Diferencies ente revisiones de «Full contact»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüistíques
m Preferencies llingüistíques
Llinia 140:
Como yá se dixo, esti deporte precisa una gran preparación física, que se consigue cola constancia de los entrenamientos. Empezar con un bon calentamientu, que varia d'un entrenadores a otros, que suel durar ente 15 y 20 minutos, con una progresión ascendente del ritmu.
 
L'entrenamientu, como ye obviu, varia según edaes, categoríes, etc. De primeres del aprendizaxe realícense sobremanera exercicios d'elasticidá y preparación muscular p'afaer el cuerpu del practicanteprauticante a la técnica. A midida que vase xubiendo de categoría, los entrenamientos van endureciéndose, hasta consiguir un dominiu lo más perfecto posible de la técnica.
 
Si pa la práutica de cualesquier deporte ríquese una preparación, nel full contact el cuidu del atleta reviste más importancia por cuenta de la durez del deporte. La persona que quiera prauticar el full contact hai de tener en cuenta una serie de cuidos pal so cuerpu, tanto físicos como mentales. Como'l deporte rique, tien d'evitase toa actividá perxudicial a la salú: el vezu del tabacu y l'alcohol, yá que estos mengüen la condición al momentu de realizar los entrenamientos o bien cuando se lleva a cabu un combate.
Llinia 195:
El [[boxéu]] y el full contact tienen un grau de semeyanza total. Dambos son deportes de contactu con una reputación que mientres munchos años tuvo en vixencia, yá que les opiniones sobre ellos son bien variaes.
 
La durez de la so práutica ye bien similar, quiciabes la del full contact más porque cunta tamién con técniques de pierna, pero son deportes que precisen una plena dedicación y entrega per parte del practicanteprauticante pa llograr resultaos satisfactories.
 
Nel planu técnicu toles técniques de puñu son iguales, solo camuden los sos nomes, sacante por non llevar la mano al cadril al cutir, sinón como protección de la cabeza, tómase la terminoloxía del boxéu: gabitos, swings, directos, upper-cut, crochet.
Llinia 225:
Anque al taekwondo acusóse-y (sobremanera al estilu olímpicu-WTF) de faer un usu escasu o probe de los puños, hai que reconocer que grandes competidores del full contact nacieron o tuvieron como arte marcial madre al [[taekwondo]], ameyorando'l so usu por cuenta de la influencia del boxéu y el karate. Dende Chuck Norris hasta munchos otros. Hubo dellos prauticantes de taekwondo y de full contact que compitieron en campeonatos oficiales de dambos deportes ([[Isaías Dueñes]] y [[Ramiro Guzmán]] de Méxicu, por casu, nos años setenta). Ello ye que nun ye estrañu, de xemes en cuando, atopar nos ximnasios de full contact o de taekwondo a persones qu'entrenen dambos deportes de combate, y que reconocen lo beneficioso que resulta combinar la so práutica.
 
== Xuramentu y riegles del practicanteprauticante ==
 
Por cuenta de que el full contact ye un deriváu directu del arte marcial tradicional xaponés del [[karate]]-Do, y esti de la mesma ta influyíu pol Budismu [[zen]], y el confucionismo chinu; búscase incluyir una formación moral a los sos prauticantes, a diferencia d'otros deportes de contactu puros como'l [[kickboxing]] y les [[artes marciales mistes]] (AMM o MMA). Esto fai per mediu de normes o códigos morales a tener en cuenta dientro y fora de la práutica deportiva.