Diferencies ente revisiones de «Segregación racial»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüistíques
Llinia 8:
== Casos históricos ==
[[Archivu:Segregation 1938b.jpg|left|thumb|Una nueva afroamericana nuna pileta d'agua destinada pal usu de persones de color, en [[Carolina del Norte]] ([[Estaos Xuníos]]), 1938.]]
Históricamente, dellos conquistadores (ente ellos, [[Mongoles]] asiáticos, [[Bantú]] africanos y [[Azteques]] norteamericanos) practicaronprauticaron una discriminación qu'implicaba la segregación de los pueblos sometíos. La segregación racial diose en toles partes del mundu nes qu'hubo comunidaes multirraciales.<ref>[http://www.britannica.com/EBchecked/topic/488135/racial-segregation Racial segregation]. Britannica Online Encyclopedia.</ref> Col pasu del tiempu y el desenvolvimientu del conceutu de [[derechos humanos]] a partir del sieglu XIX, la segregación racial empezó a menguar n'intensidá y frecuencia.
 
Anque menos frecuente y vultable que n'otres dómines de la hestoria, nel sieglu XX rexistraron dalgunos de los casos más emblemáticos de segregación racial, destacando les polítiques de la [[Alemaña Nazi]], [[Estaos Xuníos]] principalmente hasta los años 1960 y el [[Apartheid]] [[Suráfrica|sudafricano]]. La [[Declaración Universal de los Derechos Humanos]], adoptada en 1948, indica que "toa persona tien los derechos y llibertaes proclamaos nesta Declaración, ensin distinción dalguna de raza", siendo unu de los documentos más relevantes contrarios a la discriminación y segregación racial.