Diferencies ente revisiones de «Conciliu de Constantinopla I»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Trocando la categoría Wikipedia:Correxir traducción por Wikipedia:Revisar traducción
m Iguo testu: -"herejía" +"herexía"
Llinia 22:
Tres la celebración en [[325]] del [[Concilio de Nicea I|Concilio de Nicea]] nel que se condergó como heréticu'l [[arrianismu]], doctrina que negaba la divinidá de [[Xesucristo]], este resurdió con fuerza na mesma [[Constantinopla]] gracies al sofitu del so obispu, [[Eusebio de Nicomedia]], quien llogró convencer a'l socesores del emperador [[Constantino I el Grande|Constantino]] por que sofitaren l'arrianismu y refugaren la llinia ortodoxa aprobada en Nicea y sustituyeren a los obispos nicenos por obispos arrianos nes sedes episcopales d'Oriente.
 
Amás surdiera una nueva doctrina defendida por [[Macedoniu de Constantinopla]] que, anque afirmaba la divinidá de Xesucristo, negar al [[Espíritu Santu]] y que ye conocida como herejíaherexía [[Macedonianismo|Macedonia]] o [[Macedonianismo|Pneumatómaca]].
 
Esta situación yera la que s'atopó [[Teodosio I]] cuando, en [[379]], xubió al tronu del [[Imperiu Romanu d'Oriente]] (solo dende'l 15 de mayu de [[392]] va ser emperador tamién del Occidente). Teodosio decidió entós convocar el primeru de los concilios qu'habríen de celebrase en Constantinopla pa solucionar los discutinios doctrinales qu'amenaciaben la unidá de la Ilesia.