Diferencies ente revisiones de «Industria»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo apostrofación
Llinia 14:
La industria foi'l sector motor de la economía dende'l sieglu XIX y, hasta la [[Segunda Guerra Mundial]], la industria yera'l sector económicu que más apurría al [[Productu Interior Brutu]] (PIB), y el que más mano d'obra ocupaba. De magar, y col aumentu de la productividá pola meyora de les máquines y el desenvolvimientu de los servicios, pasó a un segundu términu. Sicasí, sigue siendo esencial, cuidao que nun puede haber servicios ensin desenvolvimientu industrial.
 
El [[capital d'inversión]] en n'[[Europa]] vien de l'acumuladura de riqueza na [[agricultura]]. El capital agrícola va invertir na industria y nos medios de tresporte necesarios pa poner nel mercáu los productos ellaboraos.
 
En principiu los productos industriales aumenten la [[productividá]] de la tierra, colo que se mengua [[fuerza de trabayu]] pa la industria y llógrense productos agrícoles excedentarios p'alimentar a una creciente [[población urbana]], que nun vive del campu. L'agricultura, pos, apurre a la industria capital, fuerza de trabayu y mercancíes. Tou ello ye una condición necesaria pal desenvolvimientu de la revolución industrial.