Diferencies ente revisiones de «Michelin»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo apostrofación
m Iguo apostrofación
Llinia 56:
A fecha de 2007, Michelin tien el récord del neumáticu más grande fabricáu, tratar de los neumáticos 59/80R63 con que va forníu'l [[autovolquete|volquete]] xigante de [[Caterpillar]] modelu 797B, utilizáu n'escavación minera. Cada neumáticu pesa 5 tonelaes, tien 4 metros y mediu de diámetru y 1,48 metros d'anchu, con una presión d'infláu de 6,5 chigre. El costo de cada unu d'estos neumáticos ronda los 30000 euros.
 
En N'[[España]] cuenta con factoríes en [[Aranda de Douru]] ([[Provincia de Burgos|Burgos]]), [[Valladolid]], [[Vitoria]] y [[Lasarte-Oria]].
 
En N'[[Arxentina]], cuenta con plantes de recapado de cubiertes. La primera foi inaugurada a mediaos d'avientu de 2011 en [[Morteros]], [[Provincia de Córdoba (Arxentina)|Provincia de Córdoba]]<ref>http://www.autoclase.com.ar/wp/michelin-presento-la so-primer-planta-de-recapado-de-neumaticos/</ref> na cual invirtiéronse 17 millones de pesos. Pal mes d'abril de 2013, prometió abrir trés llantes más, allugaes en: [[Tandil]], [[Provincia de Buenos Aires]] para ente los meses de xunetu y agostu; Granaderu Baigorria, Santa Fe nel mes de setiembre y Oberá, Misiones<ref>http://maldonadosaci.com/sitio/index.php?option=com_k2&view=item&id=506:michelin-abrir%C3%A1-trés-nueves-f%C3%A1bricas-de-recapado-empobinaes-a-camioneros&Itemid=94</ref> en payares.
En [[Méxicu]], cuenta con una planta na ciudá de [[Querétaro ]] y otra más en proyeutu na ciudá de [[Llión (Guanajuato)|Llión]] nel estáu de [[Guanajuato]] por cuenta de que esti convirtióse nun importante centru de producción d'automóviles.