Diferencies ente revisiones de «Blake Edwards»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-resultancies +resultaos)
m Iguo apostrofación
Llinia 61:
# [[1977]] - ''[[La vengación de la pantera rosa]]'' (''The revenge of the pink panther'').El filme ganó'l [[Premios BAFTA|BAFTA]] a la Meyor comedia, magar ser unu de los trabayos más fluexos del direutor. Amás, la banda sonora de Mancini ganó un [[Grammy]].
# [[1979]] - ''[[10, la muyer perfecta]]'' '(''10''). Comedia protagonizada por [[Bo Derek]], a la que llanzó a la fama, [[Dudley Moore]], al que convirtió en mini-mitu de la comedia de los 80 y una Julie Andrews inaugurando'l so escelente maduror físicu. La obra nun llogró nengún premiu, pero collechó un total de 8 nominaciones, ente elles, 2 a los Óscar, y foi una de les películes más taquilleres del añu.
# [[1981]] - ''[[Sois honraos Bandíos]]'' (''S.O.B''). Comedia de repartu coral que les sos cabeces visibles son Julie Andrews, [[William Holden]] y [[Robert Preston]], aceda y con ciertu discutiniu nel so día por delles escenes de desnudu pero bien plantegada y meyor resuelta la película tuvo nomada al Globu d'Oru como meyor comedia y, paradójicamente, Edwards a los [[Razzie]] como peor direutor. En N'[[Arxentina]], el títulu traducióse como ''Acabóse'l mundu''.
# [[1982]] - ''[[Tres la pista de la pantera rosa]]'' (''Trail of the pink panther''). Comedia protagonizada por Peter Sellers y [[David Niven]]. Sellers morriera en [[1980]], polo que s'aprovechó material d'archivu (escenes que nun s'emplegaron nel montaxe final de les anteriores películes de la saga). La resultancia foi tan decepcionante como irregular, y dellos sectores de la crítica ya inclusive la industria reprocharon a Edwards l'estrenu del filme.
# 1982 - ''[[Victor Victoria]]''. Comedia musical protagonizada por Julie Andrews, [[James Garner]], Robert Preston y [[Lesley Ann Warren]]. Bien aclamada y d'enorme encantu, recoyó 9 premios (ente ellos, un Óscar) y otros nueve nominaciones.