Diferencies ente revisiones de «Educación preescolar»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüistíques
m Iguo apostrofación
Llinia 42:
=== Arxentina ===
{{AP|Educación n'Arxentina}}
En N'[[Arxentina]] la educación preescolar denominar «educación inicial» y entiende dende los 45 díes hasta los 5 años d'edá, siendo obligatoriu, a partir del añu 2014, la sala de 4 años y l'últimu añu, llográndose la universalización de les sales de neños de 3 años. Esti nivel subdividir en Xardín Maternal y Xardín d'Infantes dambos con una propuesta pedagóxica. El xardín maternal entiende les primeres sales, Lactantes (45 díes a el añu), Gatiadores (1 añu) y Sala de Dos [Años] (Deambuladores) nes cualos cúbrense les necesidaes de los neños y neñes (alimentación, suaños ya hixene) siempres reformulando estes xeres dende una mirada educativo y pedagóxico.
 
[[Archivu:Niños en Jardín de Infantes.jpg|miniatura|Neños en Xardín d'Infantes]]
Llinia 115:
=== Ecuador ===
{{AP|Educación n'Ecuador}}
En N'[[Ecuador]] la educación preescolar parte dende los 0 años a los 5 años, siendo solo l'últimu añu [http://www.sipi.siteal.org/sites/default/files/sipi_publicacion/sipi_resumen_estadistico_comentáu_02v2_0.pdf obligatoriu]. Sicasí, la mayoría d'[[escuela|escueles]] y colexos privaos acepten a neños dende los trés años. Denominar «xardín d'infantes» o ''kínder'' cuando ellí alleguen neños ente los trés y cinco años. [[Guardería]] denominar a los centros educativos que curien de los menores ente cero y trés años. Sicasí, al igual que na mayoría de los países suramericanos, beber y neños pequeños son curiaos en casa por una neñera o babysitter. El xardín d'infantes o guardería nun ye polo xeneral pensáu pa padres que trabayen a tiempu completu, más bien como complementu pedagóxicu. Polo xeneral los neños asisten cuatro hores diaries y síguese un currículum que los preparar a la escuela primaria.
 
Nel Ecuador esiste más xardinos d'infantes privaos que públicos (59% privaos y 41% públicos), la pensión nos centros privaos varia d'ente 25 y 80 [[dólar]]es na Sierra, a ente 15 y 45 dólares na Mariña.