Diferencies ente revisiones de «New wave»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo apostrofación
m Iguo apostrofación
Llinia 46:
El final del [[Punk]] como alternativa comercial, obligaba a los distintos actores del ambiente musical a buscar alloñar cualquier reminiscencia al so legáu de rudez, mensaxes directos y escándalos. Por esi motivu foi dexáu de llau'l términu [[Post punk]], y apaeció con fuerza'l de New wave, qu'aludía a un movimientu artísticu-intelectual, supuestamente paecíu al que taba asocediendo.
 
En N'[[Estaos Xuníos]], por casu, diose una dicotomía bastante estraña ente lo que yera punk y lo que se consideraba new wave. Dientro del primer estilu considerar a bandes como [[Richard Hell]], ente que nel segundu taben [[Blondie]] y [[Talking Heads]].
 
Optar pola etiqueta new wave yera adquirir un estatus distintu y, amás, tener más posibilidaes de ser contratáu por una multinacional. Asina se xubieron al carru nueves agrupaciones como [[The Cars]], [[The Motels]], [[The Go Go's]], [[Pere Ubu]], Jonathan Richman, [[The B-52's]], [[R.Y.M.]], [[Devo (banda)|Devo]], [[X (banda)|X]], The Blasters, [[The Residents]] y otres tantes más, que moldiaren el so soníu a partir del xéneru punk.