Diferencies ente revisiones de «Cuanza Norte»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo apostrofación
Llinia 19:
Mientres la [[colonización portuguesa]], Kwanza Norte, foi bautizada col nome de [[Salazar]], na [[provincia ultramarina]].
 
L'entamu de la [[Guerra colonial portuguesa]] tuvo llugar el [[4 de febreru]] de [[1961]] na zona que pasaría a denominase ''Zona Sublevada do Norte'' (Zona Rebalba del Norte), que correspuende a les [[Organización territorial d'Angola|provincies]] de [[Provincia de Zaire|Zaire]], [[Provincia de Uíge|Uíge]] y Cuanza Norte. Les vitales rexones de [[Negage]] y [[Camabatela]] fueron escoyíes pa formar el núcleu rebalbu y protagonizar la rebelión contra'l dominiu colonial el [[17 de marzu]] de [[1961]]. Al nun llograr abondu sofitu nativu fracasa la rebelión y en [[Camabatela]] fueron deteníos los seis miembros del ''gobiernu'' rebelde y les poblaciones natives tornen a les faciendes so la protección del [[Exércitu]].<ref>Cuarenta y seis portugueseshan muertu en n'[[Angola]] víctimes del [[terrorismu]] [http://biblioteca2.uclm.es/biblioteca/CECLM/ARTREVISTAS/cuenca/Ofensiva/61_3073.pdf]</ref>
 
Esta rexón sufrió'l saquéu y la destrucción d'edificios públicos y los bienes de la población local, sobremanera tres les [[eleiciones de 1992]], y el pasu de [[Savimbi]].