Diferencies ente revisiones de «Asociación Internacional de Tresporte Aereu»

Contenido eliminado Contenido añadido
EmausBot (alderique | contribuciones)
m Moviendo 1 enllace(s) interllingüístico(s), agora proporcionao(s) por Wikidata na páxina d:Q19755
m Correición de topónimos (cartafueyu)
Llinia 17:
La IATA foi formada n'abril de 1945 en [[L'Habana]], Cuba. Ye'l sucesor de l'Asociación Internacional de Tráficu Aéreu, que, de la mesma, foi formada en 1919 en [[Haber]], Países Baxos. Na so fundación, la IATA constaba de 57 aerollínees de 31 países, principalmente europees y norteamericanes. Gran parte de los primeros trabayos de la IATA fueron técnicos y apurrieron apurras a l'acabante crear Organización d'Aviación Civil Internacional (OACI), que fueron reflexaos nos anexos de la [[Conveniu sobre Aviación Civil Internacional|Convención de Chicago]], el tratáu internacional qu'entá rixe la conducción del tresporte aéreu internacional.
 
La Convención de Chicago nun pudo resolver la cuestión de quién vuela onde, sicasí, esto dio llugar a miles d'alcuerdos billaterales de tresporte aéreu esistentes na actualidá. L'estándar de referencia pa los primeros alcuerdos billaterales foi'l [[wikipedia:Bermuda_Agreement|Alcuerdo de Bermudes]], ente Estaos Xuníos y Reinu UníuXuníu, de 1946.
 
La IATA tamién foi obligada polos gobiernos a afitar una estructura tarifaria coherente qu'evitó la competencia agresiva, amás d'ocupase tamién de los intereses del consumidor. La primer Conferencia de Tráficu celebrar en 1947 en [[Ríu de Janeiro|Rio de Janeiro]] y algamó alcuerdos unánimes sobre unes 400 resolvimientos.