Diferencies ente revisiones de «Esquí alpín»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo apostrofación
m Iguo apostrofación
Llinia 19:
Mientres la [[Guerra Civil Española]] dambos bandos crearon unidaes militares d'esquiadores na que se formaba a los soldaos pal usu de los esquís. Tres la guerra, en [[1939]], volver# a entamar la práutica del esquí ente los aficionaos pero'l material yera casi inesistente, amenorgándose al producíu por dellos artesanos.
 
Dos años más tarde, en [[1941]], fúndase la [[Real Federación Española de Deportes d'Invierno|Federación Española d'Esquí]] (enantes yá se creara la Federación Catalana de Deportes d'Iviernu o FCEH), provocando una crecedera na afición d'esti deporte y nel nivel de los aficionaos gracies a la llegada d'especialistes del deporte veníu del centru de d'[[Europa]]. En [[1943]] inaugúrase'l primer remonte mecánicu de toa España na estación de [[La Molina (estación d'esquí)|La Molina]].
 
Un grupu de diplomaos y aficionaos provenientes de la Escuela Militar de Monte de [[Faca]] crean la escuela d'esquí de [[Candanchú]] en [[1958]] convirtiendo tol valle de [[Aragón]] nuna zona na que l'afición a esti deporte creciera llargamente.