Diferencies ente revisiones de «Códigu Hays»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencia
m Iguo apostrofación
Llinia 2:
El '''códigu Hays''' foi un códigu de producción cinematográficu que determinaba con una serie de riegles restrictives qué podía vese en pantalla y qué non nes producciones estauxunidenses.
 
Creáu pola asociación de productores cinematográficos de d'[[Estaos Xuníos]] ([[MPAA]]) describía lo que yera consideráu moralmente aceptable. Foi escritu por unu de los líderes del [[Partíu Republicanu de los Estaos Xuníos|Partíu Republicanu]] de la dómina, [[William H. Hays]], unu de los principales miembros del MPAA, y fíxose popular sol so apellíu.
 
Anque establecíu en 1930, aplicar dende 1934 hasta que s'abandonó en 1967, pa dar llugar al nuevu sistema de ''[[Clasificación por edaes de la MPAA]]''. De fechu la manera de faer del cine n'USA camudó, fíxose menos abiertu a la crudeza social, menos naturalista, más crípticu (dacuando llogró ser suxestivu por indirectu; y de les películes sonores anteriores a 1934 falar del periodu "pre-code"<ref>Enric Ros, "Cine precode" nel llibretu sobre Clarence Brown, ''Amor en vienta'', Notorius, 2014</ref>).