Diferencies ente revisiones de «Austria Alemana»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-resultancies +resultaos)
m Iguo apostrofación
Llinia 56:
El [[11 de payares]] d'esi mesmu añu, l'emperador [[Carlos I d'Austria ya IV d'Hungría|Carlos I]] abdicó y a otru día proclamóse la creación de la República d'Austria Xermana como una república democrática y parte de la nueva [[República de Weimar]]. Los [[Partíu Socialdemócrata d'Austria|socialdemócrates austríacos]] [[Karl Renner]] y [[Karl Seitz]], fueron designaos canciller y presidente, respectivamente.
 
La entós «Austria alemana» reclamaba'l territoriu de l'actual [[Austria]], amás de la rexón de [[Tirol Sur]] y [[Tarvisio]] de d'[[Italia]], el sur de [[Carintia]] y de [[Estiria]] de [[Eslovenia]], y tola franxa occidental de [[Bohemia]] y los [[Sudetes]] de la [[República Checa]]. Toes estes rexones taben habitaes entós daquella por una importante población alemana, que formaren parte d'Austria-Hungría. Dempués de realizar plebiscitos nes sos distintes rexones, llogrando resultaos apolmonantes a favor de la unificación con Alemaña, Austria Xermana dio en realizar el [[22 de payares]] el reclamu oficial de les rexones mentaes, según declarar les sos intenciones d'unificase con Alemaña.
 
Como yera d'esperase, l'oxetivu austríaco tuvo condergáu al fracasu dende'l principiu, yá que nun cuntaba col sofitu de nenguna potencia europea, sacante Alemaña, que naquel momentu atopábase lluchando contra una grave crisis económica y una [[revolución de Noviembre|revolución socialista]]. Incapaz d'enfrentase al [[Reinu d'Italia (1861-1946)|Reinu d'Italia]], Checoslovaquia y al naciente [[Reinu de Yugoslavia]], Austria tuvo que depender de la decisión de los [[Aliaos de la Primer Guerra Mundial|Aliaos]] victoriosos" [[Francia]] y [[Gran Bretaña]]. Como yera d'esperase, estos negáronse a aceptar los pidimientos de Viena. Pa más inri, el 12 de marzu de 1919 l'Asamblea Nacional austríaca declaró al estáu como una parte constituyente de la República alemana.<ref>Steven Beller (2009); ''Hestoria d'Austria''. Madrid: Akal, pág. 220</ref>