Diferencies ente revisiones de «Gran Moravia»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo apostrofación
m Iguo apostrofación
Llinia 122:
En cuanto al impactu demográfico y cultural, los estudiosos concluyeron que nun foi tayante y atanante. Especial mención merez la relación ente [[magiares]] y [[eslavos]], quien realizaron una fonda fusión étnica y cultural, lo que nun dexa siguir col rastru arqueolóxicu más allá del [[sieglu XI]].
 
La hestoria de la Gran Moravia y l'impactu de la obra de [[Cirilo y Metodio]] van constituyir un fondu raigañu cultural de les naciones eslaves de la [[Europa]] central, especialmente en n'[[Eslovaquia]]. L'alcordanza y la base histórica d'esti Imperiu van ser alicaos nel sieglu XIX y XX colos intentos de crear una sola identidá na nación de [[Checoslovaquia]].
 
== Villes y ciudaes fortificaes ==
Llinia 130:
[[Archivu:Kopcany st. margaret 3.jpg|thumb|250px|Ilesia de Kopcany, única muerte arquitectónica de la Gran Moravia.]]
 
Tocantes a les otres fortificaciones, de les cuarenta y un esistentes, trenta atópase na [[República Checa]] y once en n'[[Eslovaquia]]. Estes fortaleces taben edificaes en llombes y arredolaes por empalizadas de madera, murios de piedra y, en dellos casos, fosos. La vivienda común taba fecha de madera, pero los edificios eclesiásticos y les residencies d'aristócrates yeren de piedra. En munchos casos usaron estructures presistentes, yá sía d'orixe prehistóricu, como nel casu del castiellu Devín, o romanu, como nel de Bratislava. En munchos casos creáronse, al pie de la fortificación principal, castiellos menores pa protexer les rutes comerciales y apurrir abelugu a'l llabradores en casu d'ataque. La mayor parte de les ilesies de la Gran Moravia tán decoraes con frescos, que se cree seríen fechos por italianos pola coincidencia de materiales. Dos museos al campu, en Modrá cerca de Uherské Hradiště, y en Ducové, tán dedicaos a l'arquiteutura de la Gran Moravia.
 
Tocantes a les principales ciudaes, amás de [[Mikulčice]], atópense documentadas [[Nitra]], el castiellu Devín y [[Bratislava]], ente otres.