Diferencies ente revisiones de «Filosofía islámica»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Robó: Troquéu automáticu de testu (- de Europa + d'Europa)
m Iguo apostrofación
Llinia 6:
Los [[musulmán|musulmanos]], como tamién en menor midida los cristianos y los xudíos, contribuyeron col [[folclor]] arábigu y alloñáronse ente sigo d'alcuerdu a los sos [[dogma|dogmes]] filosóficos más que poles sos doctrines relixoses. Cuando'l [[pueblu árabe]] apoderó [[España]], la lliteratura filosófica arábiga foi traducida a los [[idioma|idiomes]] [[idioma hebréu|hebréu]] y [[llatín]]; contribuyendo al desenvolvimientu de la [[filosofía europea]] contemporanea.
 
Más o menos poles mesmes [[fecha|feches]] en n'[[Exiptu]], la tradición árabe foi cultivada por [[Ibn Jaldún]] y [[Maimónides]].
 
Hai qu'estremar dos corrientes nel pensamientu Islámicu tempranu. La primera ye [[Kalam]], que sobremanera trata sobre cuestiones teolóxiques del Islam, y l'otra ye [[Falsafa]], que se centró n'interpretaciones del aristotelismu y el neoplatonismu. Hubo intentos posteriores de parte de filósofos-teólogos por harmonizar dambos enclinossobremanera los de [[Avicena]] y [[Averroes]], y otros non tan relevantes como los de Ibn al-Haytham (Alhacen), Abū Rayhān al-Bīrūnī, Ibn Tufayl (Abubacer) y Ibn al-Nafis.