Diferencies ente revisiones de «Hospital»

4 bytes desaniciaos ,  hai 1 añu
m
Iguo testu: -"director/a" +"direutor/a"
m (Iguo apostrofación)
m (Iguo testu: -"director/a" +"direutor/a")
{{redirixe|Hospitales|Estación Hospitales|les estaciones llamaes "hospitales"}}
[[Archivu:Letrero del Hospital de Medina del Campo.JPG|thumb|Hospital de [[Medina del Campu]], na [[provincia de Valladolid]], [[España]].]]
Un '''hospital''' ye un establecimientu sanitariu pa l'atención y asistencia a enfermos per mediu de profesionales médicos, d'enfermería y personal auxiliar y de servicios técnicos mientres 24 hores, 365 díes del añu y disponiendo de tecnoloxía, aparatología, instrumental y farmacoloxía fayadices. Esisten tres clases d'hospitales: de Primer, Segundu y Tercer niveles, siendo la so asistencia de menor a mayor complexidá. Dientro d'ellos atiéndese a pacientes con afectaciones que van dir de simples a pergraves, crítiques, curiaos paliativos o inclusive terminales.
 
== Historia ==
Nel hospital apaez la idea de la organización como un espaciu común nel que cada individuu contribúi cola so excelencia profesional a la meta y oxetivos de la mesma. Polo xeneral, los componentes de la estructura organizativa de los hospitales suelen ser:
 
;El Comité DirectorDireutor
Compuestu polos siguiente órganos directivos: Dirección Xerencia, Subdireición Xerencia, Subdireición de Comunicación y Relaciones col Ciudadanu, Dirección Médica, Dirección d'Enfermería, Dirección de Servicios Xenerales, Subdireición de Personal, Subdireición de Desenvolvimientu Tecnolóxicu y Sistemes d'Información, El subdireutores médicos.
 
Va Actuar como Presidente, la Dirección Xerencia y, n'ausencia d'ésta, la Subdireición Xerencia. Va Ser función del Comité DirectorDireutor, la organización xeneral del Hospital, la [[planificación estratéxica]], la coordinación xeneral ente les distintes árees, la ellaboración de planes y propuestes en materia d'organización y xestión de l'actividá asistencial, en materia de xestión de personal, según no relativo a la xestión d'infraestructures, instalaciones y equipamientos. El Comité DirectorDireutor va establecer, igualmente, los criterios xenerales pal establecimientu de los alcuerdos añales coles unidaes y servicios, en materia d'oxetivos operativos, según pa la distribución d'incentivos venceyaos al complementu de rendimientu profesional. Va Ser función del Comité DirectorDireutor l'analís de les situaciones venceyaes al exerciciu de los derechos establecíos na Carta de Derechos y Deberes de los usuarios del SSPA, según l'establecimientu de les acciones correctores necesaries. Igualmente, va ocupar del analís permanente de la situación en materia d'accesibilidá asistencial, lo mesmo que de l'adopción de cuantes midíes sían precises pa garantizar esti derechu y los términos establecíos pola normativa vixente. El Comité DirectorDireutor va axuntase, siquier, una vegada a la selmana, acordies con los criterios y necesidaes establecíos pola Dirección Xerencia y restu de los sos miembros.
 
;La Comisión de Dirección Compuesta pola totalidá d'órganos directivos del Hospital y el direutores de Distritu d'Atención Primaria de Granada y Metropolitanu, va tener funciones d'analises y evaluación de los distintos planes y programes, asistenciales, docentes ya investigadores, coordinación interna y cooperación asistencial, planificación operativa, siguimientu de los oxetivos añales. La Comisión de Dirección va analizar los oxetivos establecíos nel contratu Programa añal, planiando les acciones necesaries pal llogru de los mesmos; igualmente, va evaluar de forma periódica'l desenvolvimientu de les distintes actividaes venceyaes a algamar los oxetivos propuestos. La Comisión de Dirección va ellaborar les propuestes de renovación d'equipamientu añal, nel marcu xeneral de planificación primeramente establecíu, según les propuestes en materia de caltenimientu y renovación d'infraestructures. La Comisión de Dirección va aprobar les midíes empobinaes a ameyorar la coordinación xeneral ente les distintes árees funcionales, centros integraos nel Hospital  y Centros de Salú de la Área de referencia. L'aplicación de la [[Política calidable]] del Hospital, va ser oxetu d'alderique y evaluación nel senu de la comisión de Dirección, que va proponer la realización de les acciones necesaries pa una eficaz implantación de les llinies de xestión. La Comisión de Dirección va aprobar les llinies xenerales en materia de Formación Siguida de los profesionales, que va haber de ser coherente coles prioridaes estratéxiques establecíes. La Comisión de Dirección va establecer les llinies prioritaries en materia d'investigación, según la asignación de recursos básicos necesarios pa sofitar el desenvolvimientu de diches llinies. La Comisión de Dirección va axuntase, en sesión ordinaria, siquier con calter bimensual, pudiendo axuntase en sesión estraordinaria cuantes vegaes sía precisu.
Hospital Xeneral, l'Hospital de Traumatoloxía y nel Hospital Maternu Infantil va esistir una Comisión de Dirección de Centru que les sos funciones son la coordinación xeneral ente les distintes árees y l'ellaboración de planes y propuestes en materia d'organización y xestión de l'actividá asistencial
 
Va Proponer al Comité DirectorDireutor del Hospital pa la so aprobación los planes y propuestes en materia de xestión de personal, según no relativo a la xestión d'infraestructures, instalaciones y equipamientos. Va Proponer, igualmente, los criterios xenerales pal establecimientu de los alcuerdos añales coles unidaes y servicios, en materia d'oxetivos operativos, según pa la distribución d'incentivos venceyaos al complementu de rendimientu profesional.
 
Va Ser función de la Comisión de Dirección de Centru l'analís de les situaciones venceyaes al exerciciu de los derechos establecíos na Carta de Derechos y Deberes de los usuarios del SSPA, según l'establecimientu de les acciones correctores necesaries. Igualmente, va ocupar del analís permanente de la situación en materia d'accesibilidá asistencial, lo mesmo que de l'adopción de cuantes midíes sían precises pa garantizar esti derechu y los términos establecíos pola normativa vixente.
=== Según los sos recursos ===
En dellos países, como n'[[España]], [[Cuba]], [[República Dominicana]] y [[Méxicu]], estrémense graos de cualificación ente hospitales<ref>{{Cita web| título = Clasificación de los Hospitales | url = http://www.eltiempo.com/archivo/documentu/MAM-627858
| fechaacceso = 24 de payares de 2014 | autor = eltiempo.com |
idioma = español }}</ref>
* [[Hospital de primer nivel]]
 
Mediana complexidá: La so complexidá ta dada pol nivel d'atención qu'apurre, los servicios de sofitu y/o les especialidaes coles que cunta. Dan cobertoria a la población que forma parte de la so xurisdicción, más la derivada d'otros establecimientos de la so rede. Depende administrativamente del serviciu de salú al cual pertenez.
Baxa complexidá: Cumplen principalmente un rol d'acercamientu de la salú a la población, sobremanera en zones estremes y con alta ruralidad. Constitúin centros de salú primeria nos llugares onde son los únicos establecimientos de salú. Dan cobertoria a tola población de la so xurisdicción en prestaciones de baxa complexidá y son contra referencia d'hospitales de mayor complexidá. Eventualmente pueden desenvolver planes pilotos y/o estratexes de prestaciones específiques empobinaes al diagnósticu o tratamientu de ciertes patoloxíes principalmente GUES, utilizando ente otres ferramientes de telemedicina. Dependen administrativamente del serviciu de salú al cual pertenecen