Diferencies ente revisiones de «Producción cinematográfica»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"director/a" +"direutor/a"
m Iguo testu: -"director/a" +"direutor/a"
Llinia 33:
** [[Asistente de dirección]]: xestiona l'horariu de rodaxe y la loxística de la producción, ente otres xeres. Hai dellos tipos de subdireutor, cada unu con distintes responsabilidaes.
* [[Productor]]: contrata al equipu **
[[DirectorDireutor de producción]]: xestiona'l presupuestu de producción y la programación de producción. Tamién informa, en nome de la oficina de producción, a los executivos del estudiu o a'l asesores financieros de la película.
** [[Xefe de localizaciones]]: atopa y xestiona les localizaciones cinematográfiques. Casi toles imáxenes inclúin segmentos que se tomaron na redolada controlable d'un estudiu d'estudiu de soníu, ente que les secuencies esteriores convocar nel rodaxe nos escenarios reales.
* [[Diseñador de producción]]: crea la concepción visual de la película en collaboración col direutor d'arte.
** [[DirectorDireutor d'arte]]: xestiona'l departamentu d'arte que faen los conxuntos de producción.
* Diseñador de vestuariu: crea la ropa pa los personaxes de la película trabayando curioso colos actores, según otros departamentos.
** Estilista: trabaya en collaboración col diseñador de vestuariu, amás de crear cierta imaxe pa cada personaxe.
* DirectorDireutor de repartida: busca actores pa enllenar les partes del guion. Esto de normal rique que los actores faigan un casting.
** [[Coreógrafu]] crea y coordina el movimientu y la danza - típicamente pa los musicales. Delles películes tamién precisen un coreógrafu de combate.
* [[DirectorDireutor de fotografía]] (DF): ye'l cinematógrafu que supervisa la fotografía de tola película.
* Técnicu de soníu de la producción: ye'l xefe del departamentu de soníu mientres la fase de producción del rodaxe. Graben y entemecen l'audiu mientres el rodaxe, el diálogu, el soníu ambiente y los efectos de soníu en monu y n'ambiente n'estéreo. Trabayen col operador de ''boom'', col direutor, direutor de soníu, direutor de fotografía, y col asistente de dirección.
** DirectorDireutor de soníu por audiografía: crea la concepción auditiva de la película, trabayando col supervisor d'edición de soníu. En Bollywood, les producciones d'estilu indiu, el diseñador de soníu xuega'l papel d'un direutor de audiografía.
** Compositor: crea música nueva pa la película. (Polo xeneral non hasta la post-producción)