Diferencies ente revisiones de «Crianza de los fíos»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüistíques
m Iguo plantía {{Problemes artículo}}
Llinia 1:
{{Problemesproblemes artículoartículu|mal traducíu|referencies|t=20170106}}
La '''crianza de los fíos''' ye l'acción de promover y brindar soporte a la [[actividá física]], la [[actividá emocional]], el [[desenvolvimientu social]] y el [[desenvolvimientu intelectual]] d'un [[Neñu|neñu o neña]] dende la so [[infancia]] hasta la so [[edá adulta]]. Tamién se refier a los aspeutos de la crecedera del neñu independientemente de la relación biolóxica.<ref>{{cita web|apellido1=Rodriguez|nome1=Juan|títulu=Los neños y la crianza non biologica|url=http://descargarmspy.com/los-ninos-y-la crianza-non-biologica/}}</ref>
 
Llinia 7:
La psicóloga en Desenvolvimientu, [[Diana Baumrind]], identificó trés principales estilos de crianza nel desenvolvimientu infantil tempranu: autoritariu, democrática, y permisivu. Estos estilos de crianza ampliáronse más tarde a cuatro, incluyendo un estilu al marxe. Estos cuatro estilos de crianza impliquen combinaciones d'aceptación y capacidá de respuesta per un sitiu, la demanda y el control sobre l'otru.
 
* Los estilos autoritarios de crianza de los fíos pueden ser bien ríxidos y estrictos. Los padres que practiquen esti estilu de crianza tienen un estrictu conxuntu de riegles y mires, y esixen una obediencia ríxida. Si les riegles nun se siguen, un castigu ye la forma más utilizada p'asegurar la obediencia. Xeneralmente, nun hai esplicación de la pena, sacantes el neñu tea en problemes y en consecuencia tien d'escuchar. "Porque yo dicir" ye una respuesta típica a la entruga d'un neñu a l'autoridá, esti tipu d'autoridá se utilizaa con mayor frecuencia en families de clase trabayadora de la clase media. En 1983, Diana Baumrind atopó que los neños criaos nun llar autoritariu d'esti estilu yera menos allegre, taciturno y cada vez más vulnerable al estrés. En munchos casos, estos neños tamién demostraron una hostilidá pasiva.
 
* La crianza democrática basar nel refuerzu positivu y l'usu pocu frecuente del castigu. Los padres son más conscientes de los sentimientos d'un neñu y de les sos capacidaes sofitando'l desenvolvimientu de l'autonomía del neñu dientro de llendes razonables. Esiste una atmósfera de dar y recibir implicada na comunicación ente padres y fíos, tantu'l control y el sofitu exercer na crianza del estilu democráticu. Les investigaciones demuestren qu'esti estilu ye más beneficiosu.
Llinia 47:
=== Ganancia Compartida/Matrimoniu con Crianza Compartida ===
Güei munchos homes y muyeres participen en [[Ganancia Compartida/Matrimoniu con Crianza Compartida]] onde ellos nun siguen un arquetipu o estereotipu de "maternidá" o "paternidá" y sicasí faen el so trabayu profesional y el trabayu ensin pagar de la crianza y el cuidu del neñu.
Anguaño los roles de "padre y madre" tán tresformándose pos el rol de la muyer na sociedá tuvo un cambéu considerable al incorporase al mercáu llaboral. El casu más común ye que dambos padres trabayen. Lo que ye güei l'home contribúi entá más na educación de los fíos y de esta forma ta rompiéndose col vieyu sistema que de xeneración en xeneración tuvo vixente por enforma tiempu y que por esta razón la muyer tuvo que cargar cola pesada responsabilidá de criar a los fíos sola ensin sofitu moral del padre. Sicasí, agora la crianza de los fíos compartir ente los dos padres formando asina una crianza compartida, dando como resultáu una relación harmoniosa ente dambos padres.
 
== Estrés de la transición de roles ==
Llinia 73:
Nel [[embaranzu]] el fetu vese afectáu por munches decisiones que los padres faensobremanera les decisiones rellacionaes con [[Estilu de vida (socioloxía)|estilu de vida.]] Les decisiones sobre salú y dieta de la madre puede tener un impactu positivu o negativu nel neñu mientres [l'embaranzu [| paternidá prenatal.]] Amás del manexu físicu del embaranzu, les conocencies médiques del so médicu, hospital y opciones de partu son importantes. Estos son dellos elementos clave del conseyu:
* Preguntar al so médicu con qué frecuencia él o ella ta nel hospital y quien cubre por ellos cuando nun tán disponibles.
* Aprienda tou lo que pueda alrodiu del so médicu de copia de seguridá, según el so médicu d'atención primaria.
* Escueya un hospital con un equipu de anestesistas nel local, les 24-hores.
 
Llinia 109:
Sicasí, nos cuatro secundaries restantes les xuntes amás de comunicar resultaos, impleméntense visites de los padres de familia a conocer el desempeñu de los alumnos nun día normal de clases. Esta práutica ye común nes escueles de nivel preescolar inclusive nes de nivel primaria, pero nes secundaries ye menos avezada anque sigue siendo una práutica bien importante.
La finalidá d'esta actividá ye que se realice nun nivel onde los padres atópense más alloñaos de la escuela y los alumnos refuguen la observación paterna. Los padres valorar como favorable y manifiesten l'efectu positivu qu'esto tien nos alumnos.
Tanto padres como profesores señalen qu'a partir d'estos dos actividaes:xuntes d'información y visites a la escuela llógrense tomar alcuerdos de forma compartida con cuenta d'ameyorar l'aprovechamientu del alumnu y el so comportamientu.
Finalmente la definición de metes y oxetivos escolares ye una actividá a la cual delles secundaries convoquen a los padres de familia. Participar nesti tipu d'actividaes supon una collaboración más complexa y sustantiva per parte de los padres de familia.