Diferencies ente revisiones de «Bancu Internacional de Reconstrucción y Fomentu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo apostrofación
m Iguo testu: -"director/a" +"direutor/a"
Llinia 9:
 
== Organización Interna ==
La formación de los organismos directivos y tomar de decisiones en BIRF realícense como en cualquier sociedá por acciones; los accionistes mayoritarios controlen la entidá. Pa partir el númberu de votos sigue'l mesmu sistema que nel FMI, 250 votos por ser miembru más unu adicional per cada acción de 100000 dólares suscrita.
Esta forma de partir votos xenera ello ye qu'anque nun esista legalmente, el derechu de vetu de los EE.XX. en tomar de decisiones del BIRF, yá que esti país ye'l que cunta con más capital suscritu nel Bancu, a pesar de que dellos países como Xapón, solicitaron reiteradamente l'aumentu relativu de la so cuota.
Na organigrama del BIRF sobresalen la Presidencia, el DirectoresDireutores Executivos, l'Asamblea añal conxunta de BIRF-FMI y los congresos sectorial y rexonal. La Presidencia del BIRF correspuende a la Xunta de Gobernadores, de normal el gobernadores de los Bancos emisores de cada país.
Los países principales accionistes del BIRF ([[Estaos Xuníos|EE.XX.]], [[Alemaña]], [[Francia]], [[Xapón]] y [[Reinu Xuníu]]) tienen derechu a un DirectorDireutor Executivu y el restu d'el DirectoresDireutores Executivos, hasta 24 na actualidá, escoyer por aciu coaliciones de países qu'algamen el porcentaxe mínimu pa poder tener representación.
 
* Accionista
* Presidencia
* 187 Países
* DirectorDireutor Executivu
 
== Funcionamientu ==
Llinia 25:
 
== Recursos y Capital ==
Los recursos propios componer del capital social y de los llograos al traviés de les emisiones de bonos nos mercaos de capitales. Agora bien, el Bancu tien prohibida la so intervención en casu de qu'esistan o puedan esistir inversores internacionales privaos comenenciudos nel financiamientu en condiciones aceptables pal gobiernu solicitante. Esto ye, la so función ye solamente subsidiaria de la de los mercaos de capitales.
El capital inicial foi de 10000 millones de dólares, que como puede apreciase yera notablemente insuficiente pa encarar los retos de financiamientu de la reconstrucción europea pa la que-y foi concebíu. La cuota de cada país depende de la so participación nel capital del FMI, pero tan solo el 20 per cientu del capital suscritu ye d'obligáu desembolsu y de llibre usu pol Bancu.
 
== Bibliografía ==