Diferencies ente revisiones de «Direutor de fotografía»

Contenido eliminado Contenido añadido
m YoaR treslladó la páxina "Director de fotografía" a "Direutor de fotografía"
m Iguo testu: -"director/a" +"direutor/a"
Llinia 1:
La Dirección de fotografía ye un [[Oficiu (oficiu)|oficiu]] d'artesanu al serviciu de la visión del direutor. La Función del '''DirectorDireutor de Fotografía''' ye conciliar les llimitaciones técniques de los equipos a la so disposición colos oxetivos estéticos plantegaos; asegurando la calidá visual del proyeutu. El DirectorDireutor de Fotografía ye Responsable del look (aspeutu/estilu) del filme. [[Archivu:US Navy 040615-N-6817C-030 A camera crew sets up for scenes to be taped on the flight deck for the upcoming motion picture Stealth.jpg|thumb|Un equipu de filmación preparando les escenes de la película ''[[Stealth: l'amenaza invisible|Stealth]]'' na cubierta de vuelu cola tripulación del [[clase Nimitz|portaaviones clase ''Nimitz'']] [[USS Abraham Lincoln (CVN-72)|USS ''Abraham Lincoln'' (CVN 72)]].]]
El '''DirectorDireutor de fotografía''' ye una de les [[Cabeces d'área]] en Cine, Televisión y video. <ref>J.Escosa, AEC, Anuariu 1993, Asociación Española d'autores d'obres fotográfiques Cinematográfiques</ref> Pa la realización d'esti llabor, va llevar a cabo decisiones al respective de la [[llume en fotografía|llume]], óptiques, encuadre y composición, testures, etc., pa collaborar na creación de la imaxe de la obra.
 
<ref group="https://web.archive.org/web/20090122050607/http://aecdirfot.org/biblio/dirfoto1.htm">El conceutu de direutor de fotografía referir a: '''la creación artística d'imáxenes pa la puesta n'escena de producciones cinematográfiques, televísivas y de vídeu; xeneralmente pa la realización de películes, series televisives según trabayos publicitarios documentales y películes industriales.''' </ref>
 
En televisión, lo más avezáu ye que'l direutor de fotografía trabaye dientro del estudio pero tamién puede trabayar n'esteriores.
==Responsabilidaes del DirectorDireutor de fotografía==
El DirectorDireutor de Fotografía ye:
 
* Un Xerente: Como Cabeza d'Área, parte del so trabayu implica la Xerencia y Alministración de recursos dientro del so departamentu (Magar de normal non se estila qu'el DirectoresDireutores de Fotografía remanen dineru, ye común que los sos deciciones tengan un impactu importante a la de caltener un balance ente'l costo y la calidá del proyeutu.
* Un Xerente Mediu: qu'alministra, que soluciona problemes, que toma decisiones “con criteriu ”, que coordina al so equipu de trabayu, que define prioridaes y establez el plan d'acción del so equipu”.
* Un Sindicalista: Siendo'l representante del so departamentu, el DirectorDireutor de Fotografía defende y representa los intereses de tolos miembros del so departamentu de cara a los otros departamentos, les otres Cabeces d'Área ya inclusive internamente dientro del so departamentu.
* Un Técnicu: Gran parte del Rol del DirectorDireutor de Fotografía, se dá nun contestu extrictamente técnicu. De normal ye la persona que tien el criteriu pa tomar les desiciones técniques que amerite el proyeutu.
* Un líder: Que se comunica eficientemente ya inspira enfotu a los sos subordinaos.
* Un Artista: Dizse que'l DirectorDireutor de Fotografía ye un pintor de lluz. Yá que poné a serviciu del DirectorDireutor les sos conocencies técniques pa convertir un meru rexistru nuna obra d'arte.
* Un Diseñador: El DirectorDireutor de fotografía diseña y visualiza el Look (aspeutu/estilu) del filme.
* Un Montador: Ye unu de les munches figures dientro del rodaxe que vela pol montaxe. (especialmente na Pre- Producción) asegurar de plantegar exes coherentes por que los planos monten.
* Un Continuista: En Set, el tien el llabor d'asegurar de la continuidá plásticu fotográfica y la credibilidá de la lluz; Según tamién asegura cada escena tenga una continuidá d'esposición que dexe al Colorista faer puramente'l so trabayu.
* Un Garante calidable: asegura qu'esistan los equipos y cumplir les condiciones necesaries p'asegurar la calidá fílmica del proyeutu en toles etapes del proyeutu, no que fai a la so área específica de trabayu.
* Un miembru de la industria: Entiende que ye parte d'una industria y que'l so trabayu nun ta aislláu de los otros departamentos, asegurar de que'l material fílmico cumpla colos estándares de la industria, entiende los porqués de los estándares de la industria y ye un garante de la manipulación fayadiza de los equipos a la so disposición.
* Un Narrador: Porque comunica cola so fotografía. Nun basta con qu'una fotografía / un planu sía bella/o, Pal DirectorDireutor de Fotografía ye Vital que la so fotografía Narre.
 
==Conococimientos que Tendría De remanar un DirectorDireutor de Fotografía==
que conoz d'óptica, cámara, lluz, voltaxe, distribución eléctrica, máquines, sensitometría, colorimetría, formatos de grabación, compresión, y proyección).
 
Llinia 69:
L'equipu de fotografía ta formáu por:
 
* '''DirectorDireutor de fotografía o operador''': Xefe d'equipu de llume y cámara.
* '''Operador de cámara o segundu operador''': Opera la cámara y compon el [[Planu (llinguaxe audiovisual)|planu]].
* "'''Primer asistente de cámara'''" '''Ayudante de cámara o foquista''':Entama, revisa y vela pol bon funcionamientu de la cámara, amás de distribuyir la fondura de campu mientres el planu.es l'encargáu de rexistrar los Partes de cámara.
Llinia 81:
* '''Xefe de maquinistes o Key grip''': Coordina a los maquinistes que lleven el ''travelling'', grúa, ''charriot'', y el montaxe de too el grip etc.
* '''Dolly Grip''': Son los encargaos de manipoliar ''dollys'', grúes y otros soportes de cámara.
* '''Semeya fixa''': Realiza fotografíes con dellos propósitos como son el rexistru documental del rodaxe o fines publicitarios. Comúnmente conocer tamién como «[[Leica]]» por cuenta de qu'antaño desempeñaba'l so llabor con cámares fotográfiques de felicidá robla, dada la peculiaridá de que los sos oxetivos taben marcaos con valores T de [[Diafragma (óptica)|diafragma]] al igual que les [[Cámara de cine|cámares cinematográfiques]] (realmente pertenez al equipu de producción y non al de cámara).
 
== Ver tamién ==
Llinia 90:
 
== Enllaces esternos ==
* [https://web.archive.org/web/20090122050607/http://aecdirfot.org/biblio/dirfoto1.htm El DirectorDireutor de Fotografía, el so llabor creativu: La visualización cinematográfica].
 
 
Llinia 99:
{{Tradubot|Director de fotografía}}
 
[[Categoría:DirectoresDireutores de fotografía]]
[[Categoría:Oficios del cine]]
[[Categoría:Wikipedia:Revisar traducción]]