Diferencies ente revisiones de «Lleonor de Viseu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Orotografía habitual na wiki
m Iguo testu: -"sucesivamente" +"socesivamente" -"sucesion" + "socesión" -"sucesor/a" +"socesor/a"
Llinia 14:
El rei Juan II tuvo con Ana Furtado de Mendonça, señora de la corte y dama de la infanta Juana la Beltraneja, un fíu bastardu, el duque de Aveiro y de Coímbra, Jorge de Lencastre. El rei intentó por tolos medios legitimar a esi fíu, lo que foi torgáu pola so esposa qu'obligaría al rei a adoptar como fíu y a designar como herederu del tronu portugués al so hermanu Manuel —el varón lexítimu más próximu del rei—, que xubiría al tronu en 1495 dempués de la muerte de Juan II, como Manuel I de Portugal.
 
Dempués de la coronación del so hermanu, la reina #retirar al palaciu de Enxabregas, ónde estableció la so corte y siguió el so trabayu de caridá. Nesti tiempu, foi la heredera forzosa al tronu de Portugal, a pesar de negase a ser xurada princesa poles cortes dada la so falta de descendencia, pasando dichu honor al so sobrín Jaime I de Braganza, quien foi movíu na sucesiónsocesión pol fíu de Manuel I, [[Miguel de la Paz]]; tres la muerte d'este, y hasta la nacencia del infante Juan, volvió ser la heredera del so hermanu, otra vegada ensin ser reconocida oficialmente.
 
Finó nel palaciu de Enxabregas. Quixo ser soterrada nel Conventu de la Madre de Dios, en campu raso, nun llugar de camín, por que toos #triar, xestu d'humildá que trescaló a la nación.