Diferencies ente revisiones de «Descripción»

Contenido eliminado Contenido añadido
mSin resumen de edición
Sin resumen de edición
Llinia 1:
'''Describir''' ye esplicar, de manera detallada y ordenada, cómo son les persones, animales, llugares, oxetos, etc. La descripción sirve sobremanera pa ambientar l'aición y crear una que faiga más creíbles los fechos que se narren. Munches vegaes, contribúin a detener l'aición y preparar l'escenariu de los fechos que siguen.
 
La descripción tamién pue definise como la representación verbal de les traces propies d'un oxetu. Al describir una persona, un animal, un sentimientu, etc. Esprésense aquelles característiquescarauterístiques que faen peculiar a lo descritudescrito, y la estrema d'otros oxetos d'otra o de la mesma clase.
 
== Procesu descriptivu ==
En primer llugar hai qu'estremar cuálos son les traces y les característiquescarauterístiques importantes. Esíxense dellos cumplimientos para una descripción.
 
* '''[[Observación]]''': Pa poder describir hai que conocer lo que se describe. El primer pasu ye reparar y anotar lo que caracteriza al oxetu. Hai que tener en cuenta los elementos que componen l'oxetu y les cualidaes que se perciben.