Diferencies ente revisiones de «Descripción»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Llinia 7:
 
* '''[[Observación]]''': Pa poder describir hai que conocer lo que se describe. El primer pasu ye reparar y anotar lo que caracteriza al oxetu. Hai que tener en cuenta los elementos que componen l'oxetu y les cualidaes que se perciben.
* '''[[Selección]]''': Nun ye necesariu que se describa tolo que se repare. Ye imprescindible amenorgar la descripción a les traces y les característiquescarauterístiques que resulten significatives.
* '''[[Ordenación]]''': Les traces y les característiquescarauterístiques nun tienen d'apaecer desordenaos. Ye conveniente presentalos nun orde. Esta organización, tamién llamada estructura de la descripción, pue ser de munchos tipos dependiendo del orde espacial, del orde sensorial, del orde lóxicu, etc. Los tipos del orde espacial son lo alloñao y lo cercano...; los tipos del orde sensorial son la forma, el tamañu, el color, etc.; y los tipos del orde lóxicu son de lo xeneral a lo particular, de lo esencia a lo secundario, etc.
* '''[[Redacción]]''': Ye necesariu escoyer el [[vocabulariu]] fayadizu. Nel casu de les descripciones técniques, les traces y característiquescarauterístiques han de ser precises y rigoroses. Nel casu de les descripciones lliteraries, hai que buscar espresividá, suxerencia, etc., n'otres pallabres, lo que l'[[autor]] quiera tresmitir al oyente.
 
== Bibliografía ==