Diferencies ente revisiones de «Cosplay»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüistíques
m correiciones
Llinia 9:
Delles versiones sobre l'orixe del términu atribúin la creación del términu ''cosplay'' a Nobuyuki Takahashi del estudiu xaponés ''Studio Hard'' en 1984, mientres la presentación de la ''[[Worldcon]]'' na ciudá de [[Los Angeles]]. Otres versiones menten que la primer apaición de la palabra ''kosupure'' (コスプレ) foi nun númberu de la revista ''My Anime'' en 1983.<ref>[http://yeinjee.com/tag/nobuyuki-nov-takahashi/ Origin of the word cosplay] Artículu en ''YeinJee's Asian Journal'' publicáu'l 3 de xunetu de 2008; consultáu'l 3 d'agostu de 2012</ref> El términu en [[idioma xaponés|xaponés]] construyir con una abreviación por aciu l'usu de les [[Mora (llingüística)|mores]] iniciales en dos términos independientes pa la construcción d'un compuestu dafechu distintu; en dicha descripción '''''cos'''tume'' deriva en ''kosu'' (コス) y ''play'' en ''pure'' (プレ).
 
== HistoriaHestoria ==
El fenómenu del ''cosplay'' surdió sobre los años 1970 nos [[Comic Market]] de [[Xapón]], que se celebren en Odaiba ([[Tokiu]]) llugares de compra/vienta de [[Dôjinshi]]. Esti actu sigue realizándose dacuando. Ellí, grupos de xaponeses vistir de los sos personaxes favoritos de mangues, animes, cómics y videoxuegos. Asina pos felicidá práutica siempres tuvo bien rellacionada con estos productos, pero col pasu de los años, foise estendiendo hasta cruciar les fronteres del país del sol naciente y tomar otros campos a esta práutica onde se-y considera una subcultura xaponesa.
[[Archivu:Visual kei.jpg|thumb|200px|Cosplayers en [[Harajuku]] ([[Tokiu]]), vistíos como los integrantes de la banda [[Malice Mizer]].]]