Diferencies ente revisiones de «El llagu de los cisnes»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
Daqué erru na redacción, pallabres sin traducir.
Llinia 170:
* La princesa Odette (La reina de los cisnes y el cisne blancu o tamién la princesa cisne), la heroína de la hestoria, una formosa princesa, que se tresformó nun cisne blancu mientres el día y que namá se tresforma nel so aspeutu verdaderu y humanu de princesa mientres la nueche.
* El príncipe Sigfrido, l'héroe de la hestoria, un apuestu príncipe que se namora de Odette.
* Rothbart, l'antagonista de la hestoria, un malváu bruxu, qu'encantó a Odette porpa que se convierta nun cisne blancu mientres el día pero por que se tresforme na so forma verdadera y humana de princesa mientres la nueche.
* Odile (El cisne negru), la malvada bruxa y fía de Rothbart, l'antagonista secundariu, tresformar en Odette cola ayuda del malváu bruxu Rothbart, el so propiu padre, por que Sigfrido caya nuna trampa suya y engañar por completu.
* Benno von Sommerstern, un amigu del príncipe Sigfrido.
Llinia 196:
magníficu parque ante un palaciu''.
 
El príncipe Sigfrido celebra'l so ventiavu primer cumpleaños col so tutor, amigos y llabradores n'unu de los xardinos de palaciu. Les diversiones son atayaes porpola reinarreina, madre de Sigfrido y les sos dames d'honor, que s'esmolez pol estilu de vida despreocupadodespreocupáu del so fíu. La reina recuerda al so fíu que la nueche siguiente tendrá d'escoyer una esposa mientres el baille real de celebración oficial del so cumpleaños. A la fiesta van tar convidaes nueves mochachesmoces, ente les más formoses de la contorna, y el príncipe tendrá d'escoyer a una d'elles como futura esposa. Esto causa una gran murriamurnia en Sigfrido yá que nun puede casase por amor. El so amigucollaciu Benno y el tutor traten de llevantar el so estáu d'ánimu con problemes. Al anochecerín, Benno ve una bandada de [[cygnus (xéneru)|cisnes]] volandoesnalando percima y suxure una partida de caza. Sigfrido y los sos amigoscollacios tomen losles sos [[ballesta|balleste]]s y parten en busca de los cisnes.
 
;Actu II [[Archivu:Swanlake015.jpg|thumb|250px|''Valse de los